رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام نقد اجتماعی و سیاسی را مبنای حیات نظام اسلامی خواند و تاکید کرد : بهترین و صالح ترین کسانی که می توانند در عرصه نقد وارد شوند، دانشجویان و دانشگاهیان هستند.

به گزارش مهر، آیت الله هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام عصر یکشنبه در دیدار جمعی از اعضای انجمن اسلامی دانشگاه تهران و علوم پزشکی، با اشاره به سیر و سلوک حضرت امام (ره)  در برابر جریان مبارزات، اتکا و اعتماد به مردم را مهمترین روش و منش ایشان در تمام عرصه های پیش و پس از انقلاب خواند و گفت:  حضرت امام در تمام مراحل انقلاب آگاهی و انتخاب مردم را مهمترین اصل و ملاک حرکت نهضت اسلامی می دانستند و انقلاب و سپس نظام جمهوری اسلامی را بر شانه اعتماد و اتکا به مردم به پیش بردند.

رئیس مجلس خبرگان رهبری اتکا به مردم را اصلی دینی، اسلامی و قرآنی خواند و تاکید کرد: نظام اسلامی تا جایی که بر شانه های مردم حرکت کرده همواره موفق و پیروز بوده است و اگر مردم از نظام اسلامی بگیریم به آن خدشه وارد خواهد شد.

آیت الله هاشمی رفسنجانی نقد اجتماعی و سیاسی را مبنای حیات نظام اسلامی خواند و گفت : بهترین و صالح ترین کسانی که می توانند در عرصه نقد وارد شوند، دانشجویان و دانشگاهیان هستند و بدین لحاظ مسئولان باید با سعه صدر بیشتر عرصه را برای بیان ضعف ها و نارسایی ها هموار و به نقدهای منصفانه توجه کنند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 26138

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سید IR ۱۲:۴۴ - ۱۳۸۸/۰۹/۰۲
    0 0
    ازایشان بپرسید درسیر وسلوک امام تقوای اقتصادی هم بودوشماوفرزندانتان برمبنای سلوک امام بوده اید هستید؟
  • بدون نام IR ۱۲:۴۸ - ۱۳۸۸/۰۹/۰۲
    0 0
    درست میگه