مهر نوشت:

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه احتمالا جامعه روحانیت مبارز در انتخابات پیش رو کاندیدای مستقل معرفی می کند؛ تاکید کرد که در انتخاب کاندیدا اولویت با "برنامه" سپس با "خصوصیت فردی" و "تیم کاری" است و احزاب باید پاسخ گوی عملکرد کاندیدای مورد حمایت خود باشند.
حسین ابراهيمي در خصوص فعالیت های جامعه روحانیت مبارز برای انتخابات سال آینده گفت: ماهیت جامعه روحانیت مبارز با تعریفی که از حزب درعلوم سیاسی می شود متفاوت است؛ در واقع جامعه روحانیت تشکل معنوی و مذهبی است که مورد احترام و اعتماد مردم است.
عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت ادامه داد: این قبیل تشکل ها از قبل از انقلاب اسلامی در بطن جامعه وجود داشتند؛ مردم به این نوع تشکل ها اعتماد دارند و آنها بر اساس اعتماد مردم فعالیت می کنند و برنامه می دهند. نمونه آن را در انتخابات مجلس شورای اسلامی مشاهده کردیم.
ابراهیمی درباره ملاک های انتخاب رییس جمهورگفت: اولویت با "برنامه" سپس با "خصوصیت فردی" و "تیم کاری" است.
وی همچنین تاکید کرد: به نظر بنده آنچه در قسم نامه رییس جمهور آمده است، به صورت جامع و کامل مشخصه های رییس جمهوری را بیان می کند.
عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز در پایان با تاکید برنقش رسانه ها از جمله صداوسیما در زمان انتخابات متذکر شد: رسانه ها باید سوال از "برنامه ها" را در اولویت کاری خود قرار دهند. کاندیداها به جای آنکه به بحث های حاشیه ای بپردازند، برنامه های خود را در قوه مجریه برای مردم تشریح کنند.
/2929
 
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 261313

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =