ایسنا نوشت:

حجت‌الاسلام علی سعیدی در این سفر با آیات عظام سبحانی، نوری همدانی، مکارم شیرازی و صافی گلپایگانی دیدار و گفت‌وگو کرد.

وی روز یکشنبه در جمع پاسداران سپاه علی بن ابیطالب (ع) حاضر شد و به ایراد سخنرانی پیرامون راهبردهای نظام سلطه برای مقابله با ایران و همچنین راهبردهای ایران برای مقابله با استکبار پرداخت و سپس با آیات عظام سبحانی و نوری همدانی دیدار و گفت‌وگو کرد.

بر اساس این گزارش، وی پس از زیارت بارگاه کریمه اهل بیت(ع) و اقامه نماز ظهر و عصر در حرم مطهر حضرت معصومه(س)، با حضور در بیت آیت‌الله مکارم شیرازی با ایشان به گفت‌وگو پرداخت.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همچنین پس از اقامه نماز مغرب و عشاء در حرم مطهر حضرت معصومه(س) به دیدار حضرت آیت‌الله صافی گلپایگانی رفت و با ایشان نیز دیدار و گفت‌وگو کرد.

سعیدی در پایان دیدارهایش با مراجع معظم تقلید، درباره هدف خود از این دیدارها گفت: مراجع، مرجع مراجعات مردم هستند و خیلی از مردم حرف‌ها و گلایه‌هایشان را با آنها مطرح می‌کنند و مسئولان هم باید هر چند وقت یک بار خدمت مراجع معظم تقلید برسند و اطلاعات، اخبار و گزارشات را ارائه کنند و نظرات این بزرگواران بهره‌مند شوند.

وی با اشاره به مباحث کلی مطرح شده در دیدار با آیات عظام سبحانی، نوری همدانی، مکارم شیرازی و صافی گلپایگانی اظهار کرد: حضرات آیات عظام نسبت به انقلاب اسلامی و حاکمیت دین در جامعه حساسیت داشته و دارند و همچنین نسبت به مسائل شرعی تاکیدها و توصیه‌هایی داشتند.

نماینده ولی فقیه در سپاه، این دیدارها را برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی موثر دانست و خاطرنشان کرد: این دیدارها می‌تواند در طی کردن مسیری که در آن قرار داریم موثر باشد.
/29220

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 261287

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =