رئیس بخش تصویر برداری نوکیا ، به طور غیر منتظره ای این کمپانی را ترک کرد، وی کسی است که فنلاندی ها امیدوار بودند بتواند با قابلیت هایی که ابداع کرده ،اسمارت فون لومیا را به محبوبیتی بیش از این برساند.

Nokia UK در بیانیه ای به Amateur Photographer گفت: به دنبال جابه جایی شغل های کلیدی و استراتژیک در فنلاند ، دامیان دینینگ،بر اساس یک تصمیم شخصی و با اکراه فراوان در تاریخ 30 نوامبر 2012 نوکیا را ترک کرد.
دینینگ به مدت 8 سال در نوکیا مشغول بود و پیش از آن نیز مدتهای مدیدی در بخش های چندرسانه ای کمپانی هایی همچون Nikon، Kodakو  Minolta فعالیت داشت. در سالهای گذشته تمرکز او بیشتر بر روی سیستم تصویربرداری و دوربین لومیا  و سایر گوشی های مبتنی بر ویندوزفون 8 بود و همین  مسئله ،خروج او از نوکیا را حادتر می کند.
در واقع بخش عمده ای از محبوبیت و فروش بالای لومیا به قدرت تصویر برداری این گوشی مربوط می شد. به عنوان مثال دوربین لومیا 920 با قابلیت 808 PureView اثرات لرزش تصویر را به نحو قابل ملاحظه ای کاهش می داد. در بررسی هایی که این کمپانی انجام داده  اکثر خریدران متفق القول بر این نکته تاکید داشتند که  فقط دوربین لومیا آنها را به سمت خرید این گوشی ترغیب کرده است.
نوکیا اخیرا روی ثبات اپتیکال تصویر برداری گوشی های خود خیلی تبلیغ می کرد که البته واقعیت خیلی با تبلیغات این کمپانی فاصله داشت. دینینگ ، کلیدی ترین فرد برای هدایت این پروژه  ها بود که  فعلا حداقل بر اساس توئیت اخیرش به نظر می رسد فکرهای دیگری در سر دارد.
"من شدیدا منتظر فرارسیدن 10 دسامبر هستم، الان بیشتر از این چیزی نمی توانم بگویم اما فقط بدانید که این مسئله هیچ ربط مستقیمی به نوکیا ندارد."
نوکیا هنوز درباره جانشین دینینگ حرفی نزده است.
منبع: Therejister
56401
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 259641

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =