کتاب «آموزه های سیاسی قیام عاشورا»به قلم مهدی علیخانی صدر و مقدمه علی اکبر ولایتی به چاپ چهارم رسید.<BR>

فارس گزارش داد: سینا کمالخانی مدیر موسسه علم گستران علامه در ابن باره گفت: با استقبال کم نظیر مخاطبان خصوصا قشر جوان و دانشجویان کتاب آموزه های سیاسی قیام عاشورا به قلم مهدی علیخانی صدر، در آستانه محرم و کمتر از چهار ماه از رونمایی آن در نیمه رمضان امسال به چاپ چهارم رسیده و به نظر می رسد با تداوم این استقبال تجدید چاپ آن ادامه یابد. این کتاب حاصل دو سال پژوهش مستند و تحلیل سیاسی علیخانی صدر از پژوهشگران مسائل سیاسی است.

 

کمالخانی؛ سیر تحلیلی و بکارگیری واژگان روز سیاسی در این کتاب را از ویژگی های منحصربه فرد آن قلمداد نموده و افزود: توالی ارائه مطالب و مقایسه تطبیقی مسائل در جای جای این کتاب مخاطب را باخود همراه می کند که این توالی از آسیب شناسی قیام توابین و مختار تا نقش عاشورا در پیروزی انقلاب اسلامی، تشکیل حزب الله لبنان، عبور از فتنه سال 88 و بیداری اسلامی به خوبی حس می شود.

مدیر موسسه علم گستران علامه که انتشار و توزیع این کتاب را برعهده دارد با اشاره به انگیزه نگارش این کتاب گفت: از انگیزه نگارنده به تألیف این کتاب گرفته تا وسواس ویژه موسسه در مراحل مختلف ویراستاری و انتشار، همه حاکی از احساس تکلیف و رسالتی است که در این حوزه ذیل منویات امام راحل و مقام معظم رهبری برای تبیین این زوایه از قیام عاشورا حس می کردیم و امیدواریم گامی هرچند کوچک در بصیرت افزایی خواص و عوام برداریم .

6060

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 259508

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =