فراکسیون رهروان ولایت مجلس با صدور بیانیه‌ای درباره بیانات رهبر معظم انقلاب در زمینه طرح سؤال از رئیس‌جمهور، اعلام کرد: قطعاً نظر ولی امر مسلمین بر رهروان ایشان در مجلس حجّت است.

  به گزارش خبرآنلاین به نقل از اداره اخبار مجلس، فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی در بیانیه‌ای با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره طرح سؤال از رئیس‌جمهور، تأکید کرد: منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی برای نمایندگان فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس همواره نصب‌العین بوده و در مورد سؤال از رئیس‌جمهور که عده‌ای از نمایندگان مجلس از جمله اعضای فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس پیگیر انجام و اجرای آن بودند، ضمن صحیح بودن اقدام سؤال‌کنندگان، بیان فرمودید که اقدام همین جا متوقف شود، قطعاً نظر ولی امر مسلمین بر رهروان ایشان در مجلس شورای اسلامی، حجّت بوده و اطاعت از ایشان وظیفه و افتخار اینجانبان در مجلس شورای اسلامی است.
متن این بیانیه به شرح ذیل است:
بسم‌الله الرحمن الرحیم
 رهبر معظم انقلاب اسلامی
 حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله‌ العالی)
بیانات حضرتعالی در دیدار با بسیجیان گرامی حاوی نکات و فرازهای بسیار ارزنده‌ای بود و قطعاً در شرایط حساس جهانی برای نمایندگان مجلس شورای اسلامی راهگشاست.
حضرتعالی از جمله در مورد سؤال از رئیس‌جمهور که عده‌ای از نمایندگان مجلس پیگیر انجام و اجرای آن بودند، ضمن صحیح بودن اقدام سؤال‌کنندگان، بیان فرمودید که اقدام همین‌جا متوقف گردد.
قطعاً نظر ولی امر مسلمین بر رهروان ایشان در مجلس شورای اسلامی، حجّت بوده و اطاعت از ایشان وظیفه و افتخار اینجانبان در مجلس شورای اسلامی می‌باشد و در طرح سؤال از رئیس‌جمهور، اعضای فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی، رهنمود جنابعالی را عملی خواهند نمود.
/27212
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 259347

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • پژمان IR ۲۰:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۲
    53 2
    به نر من باید سوال انجام میشد تا تمام شبهات برای مردم بر طرف می گرددید زیرا سوالات زیاد و سوئ تفاهم زیادی برای مردم با این عمل به وجود آمد
  • بدون نام US ۲۲:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۲
    2 33
    آفرین بر شما نمایندگان واقعی مردم