ادامه بررسی طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات ریاست جمهوری به جلسه بعدی مجلس موکول شد. این در حالی است که هفته آینده، مجلس جلسه علنی ندارد.

به گزارش خبرآنلاین، بررسی طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات ریاست جمهوری دستور کار امروز نمایندگان مجلس شورای اسلامی بود.
شروع بررسی این طرح اما با اخطارهای پی در پی نمایندگان مبنی بر مغایرت این اصلاحیه با قانون اساسی و اختیارات شورای نگهبان روبرو بود. بعد از اخطارها نادر قاضی پور نماینده ارومیه و مهدی دواتگری در مقام مخالف و موافق این طرح صحبت کردند. اما به دلیل مطول شدن بحث‌ها و اخطارها و بر طبق گفته باهنر نایب رییس مجلس به دلیل کمبود وقت و وسیع بودن موضوع،  ادامه بررسی این طرح به جلسه بعدی مجلس که بعد از سرکشی نمایندگان به حوزه انتخابیه برگزار خواهد شد، موکول گردید.
همچنین محمدرضا باهنر نایب رییس مجلس که ریاست بخش پایانی جلسه امروز را برعهده داشت، با بیان اینکه جلسه امروز ساعت یازده و سی دقیقه به پایان خواهد رسید، گفت: طبق برنامه ریزی انجام شده امروز تظاهراتی در محوطه مجلس برای تجدید میثاق با شهدا و حمایت از مردم غزه انجام خواهد شد.
/29220

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 259139

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مهدی ریاستی IR ۱۰:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۲
    3 0
    باید به همه افراد و رجال سیاسی اجازه شرکت در انتخابات داده شود.تا از نظرات مثبت انان در اداره کشور استفاده شود.چرا جبهه ملی مدتی طولانی کنارگذاشته شده است؟