وقتی خسته از سر کار بر می گردید شاید دیدن یک برنامه خوب یا یک فیلم حسابی خستگی تان را به در کند

بخصوص تماشاگران پروپا قرص شبکه های تلویزیونی معمولا از همین شیوه برای بر طرف کردن خستگی شان استفاده می کنند اما هنوز بعضی از نقاط کشور هستند که از داشتن تمام شبکه های تلویزیونی محرومند در همین زمینه محمد الداربرای ما نوشته:

پاسخ به این نظر
ار مسئولان صدا وسیما خواهشمندم اعلام نمایند فرستنده دیجیتال شهرستان میانه و ترک و آقکند و ترکمنچای کی راه اندازی می شود؟
واما گودرزی مدیر کل فرستنده های سیما در پاسخ به سوال مطرح شده گفت:این نقطه از کشور از طرف ایستگاه قافلان کوه تامین می شود وجزو ایستگاه های پر قدرت ما نیز محسوب می شود وتمام سعی مان این است که تا پایان سال شبکه های دیجیتال را نیز در این قسمت نیز راه اندازی کنیم چراکه نمایندگان مردم در این شهرستانها نیز پیگیر حل این مسئله هستند.

45236


 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 258966

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمدرضا IR ۰۶:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۲
    3 0
    لطفا ازدر مورد بندرلنگه هم این سوال پرسیده شود ، چون در بیشتر اوقات بخصوص در فصل تابستان جز شبکه یک و استانی تنها شبکه های کشور های عربی حاشیه خلیج فارس با استفاده از آنتن معمولی قابل رویت است
  • علیرضا IR ۱۰:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۲
    2 0
    امیدوارم همینطوری که گفتین تا پایان سال آماده بشه که استفاده کنیم
  • محمود مؤیدی IR ۱۳:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۲
    3 0
    با عرض سلام و خسته نباشید. خواهشمند است از مسؤلين محترم صدا و سیما بپرسید که چه زمانی شهرستان سنقرکه از شهر های محروم استان کرمانشاه می باشد به گیرنده های دیجیتال وصل می شود . آیا امیدی هست که تا پایان سال 91 این امر تحقق یابد؟ در این شهر اکثریت مردم محروم سرگرمی جز تلویزیون ندارند. امید است که مسؤلین محترم و زحمتکش صدا و سیما نظر لطفی به این شهر محروم داشته باشند.با تشکر انشاء الله که در پناه حق موفق باشید
  • حسین IR ۰۸:۳۳ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۵
    5 0
    با سلام و عرض خسته نباشید خواستم بدانم در شهرستان تکاب از توابع آذربایجان غربی کی فرستنده های دیجیتال راه اندازی خواهند شد؟ در این شهرستان 8 شبکه آنالوگ دریافت می گردد که با کوچکترین بارش یا وزش بادی بهم خورده و اعصاب مردم را خورد می کنند .