بهره گیری از بانکداری اینترنتی باتوجه به نوپا بودن آن در کشوربا مشکلاتی همراه است که بخشی از ان به نبود زیرساخت های لازم و عدم فرهنگ سازی در این خصوص برمی گردد.

برهمین اساس یکی از خوانندگان خبرانلاین می نویسد: بنده یکی از مشتریان بانک پارسیان هستم. اما نسبت به خدمات بانکداری الکترونیک این بانک انتقاداتی دارم که خواهشمندم رسیدگی بفرمایید:
- با انکه بانک پارسیان در گذشته، یکی از بهترین بانک ها در زمینه خدمات الکترونیکی بوده چرا درحال حاضر از ضعیف ترین ها ست؟
- گاهی اوقات امکان ورود به سایت "بانکداری اینترنتی" وجود ندارد!
- مدت هاست که بعد از کلیک روی گزینه " انتقال کارت به کارت شتابی و پایا" صفحه error می آید. درحالیکه اغلب بانک ها این خدمات انتقال وجه را انجام می دهند.
- صفحه بانکداری اینترنتی زمانیکه کار می کند! با کروم مشکل دارد! و دکمه های مشاهده ریز حساب کار نمی کند.
- امکان انتقال وجه از حساب به کارت های دیگر در همان صفحه " بانکداری اینترنتی" گنجانده نشده است.
این درحالی است که رئیس اداره ارتباط با مشتریان تاکید دارد: سیستم کارت به کارت کردن وجه در سایت مشکلی ندارد اما براساس بخشنامه بانک مرکزی این بخش به قسمت شبکه خانگی اضافه شده است که مشترکان می توانند پس از انتخاب این بخش و وارد کردن کد و رمز ورود خود به این سیستم دسترسی داشته باشند. البته این کار به هدف ارتقای سطح امنیتی حساب های مشترکان صورت گرفته است.
به گفته رضایی، در هیچ سیستم بانکی امکان واریز وجه از یک شماره حساب به یک شماره کارت وجود ندارد اما به هرحال یک مشترک می تواند از حساب خود به حساب مشترک دیگر و از کارت خود به حساب کارت مشترک دیگر وجه واریز کند.


45 /221

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 258849

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 9
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • کاوه IR ۱۹:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۱
    29 2
    خیر در سیستم بانکداری اینترنتی بانک ملت مدت هاست این قابلیت یعنی انتقال وجه از شماره حساب به سایر کارت های شتاب وجود دارد
    • بدون نام EU ۲۱:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۱
      1 0
      البته نه هر کارت شتابی!!! زمانی این کار مقدور هست که خدمات اینترنتی کارت شتاب مقصد هم فعال باشه....
    • علی DE ۲۳:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۱
      3 0
      در سیستم بانکداری اینترنتی بانک سپه نیز این امکان وجود دارد .
    • بدون نام IR ۲۲:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۵
      3 0
      بانک ملت هم این امکان را برای حسابهایی که کارت فعال دارند فعال کرده است. و در ادامه پرداخت از کارت به کارت انجام می شود. امکانی که در بانک ملت هست انتقال از حساب به کارت بانک ملت است که در حقیقت سیستم حساب متصل به کارت را پیدا کرده وبه ان واریز می کند در نوشته تایید انتقال می بینید که شماره حساب درج شده. در شبکه شتاب امکان انتقال از کارت به کارت صرفا وجود دارد و هیچ سیستمی نیست که حساب به کارت داشته باشد
    • منصور IR ۰۷:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۶
      1 0
      من هم با اينترنت بانك سپه كار ميكنم. خيلي خيلي خوب كار ميكنه و خيلي هم كم قطعي داره. اخيرا هم كه تاييد پرداخت با اس ام اس را راه انداخته و سقف انتقال را بالا برده خيلي بهتر شده.
  • پاي ثابت EU ۰۰:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۲
    9 0
    جناب رضايي معلومه خودتون تا الآن با نرم افزار اينترنتي بانك كار نكرديد وگرنه اين حرفو نميزديد.من در چندين بانك حساب دارم و روزانه به دليل تراكنش زياد حسابها از چند نوع سرويس بانكداري اينترنتي استفاده ميكنم كه اتفاقا اين انتقال به كارت روش فعال هست.بانك صادرات.ملي،تجارت،سپه،اقتصادنوين،ملت... با همه أينا كار ميكنم و همشونم اين گزينه رو دارن.بجاي از دست دادن مشتريهاتون ١فكري بحالشون كنيد اگر نه بازار رقابتو از دست ميديد
  • امیر IR ۰۹:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۲
    2 0
    آقای رضایی سمتشون ریاست اداره ارتباط با مشتری ؟؟ بعدش نمیدونه کدوم بانک چی داره کدوم بانک نداره؟ حالا این بانک خوبه مثلا خصوصیه .
  • بدون نام IR ۰۹:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۶
    0 1
    از کجا فهمیدین اقای رضایی نه خانم؟
  • حاج اكبر IR ۰۹:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۶
    1 0
    اين خدمتي كه فرمودين ( قابليت انتقال از حساب به كارت ) در تمامي ابزارهاي پرداخت الكترونيك بانك ملي ايران از قبيل همراه بانك ، سيستم بانكداري اينترنتي ( سبا ) و خودپردازهاي بانك مدتهاست كه راه اندازي شده است.