پایگاه اطلاع رسانی آیت الله حاج‌آقا مجتبی تهرانی با اعلام وضعیت نامناسب جسمانی این مرجع تقلید و استاد برجسته اخلاق ساکن تهران اعلام کرد: سخنرانی ایشان در شب های محرم لغو شد.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آیت الله حاج‌آقا مجتبی تهرانی طی اطلاعیه ای درباره وضعیت جسمانی این مرجع تقلید و استاد اخلاق نوشته است: "همان‏طور که عموم شرکت‏‌کنندگان جلسات اخلاق و معارف اسلامی حضرت آیت الله‌‏العظمی حاج‏‌آقامجتبی تهرانی، در شب‏های اوّل محرّم ملاحظه کردند، حال عمومی حضرت استاد مساعد نیست و نمی‏‌توانند برای وعظ و افاضه در جلسه حضور پیدا کنند. به‏‌همین جهت منبرهای دهة اوّل محرّم ایشان تعطیل گردید. البتّه مراسم سوگواری و توسّل مانند سال‏های گذشته در محلّ جلسه برقرار می‏‌باشد.

در ادامه این اطلاعیه چنین آمده است: از تمامی مؤمنین و دوستداران اهل‏بیت علیهم‏السلام تقاضا می‏شود که در این ایّام پر برکت که متعلّق به حضرت اباعبدالله‏‌الحسین(ع) است، برای سلامتی ایشان به آن حضرت توسّل نموده و سوره حمد را جهت شفای معظّم‌‏له قرائت نمایند. باشد که خدای متعال، با شفاعت حضرات معصومین علیهم‏السلام و به برکت سوره حمد، سایه این مبلّغ راستین دین و مروّج معارف مکتب اهل‏بیت را بر سر خادمان شریعت، تمامی مقلّدین و دیگر دوستداران ایشان مستدام بدارد.

/6262

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 258836

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۴:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۹
    10 30
    طبق اصلاحیه دفتر ایشان با توجه به بهبودی معظم له جلسات با حضور ایشان برگذار می گردد
  • بدون نام IR ۱۵:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۲
    0 2
    لطفا اگر دوباره قرار شده که خودشان سخنرانی کنند اطلاع رسانی کنید...
  • صديقه DE ۰۳:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۷
    1 2
    سلام قبلا که در ايران بودم در جلسات ايشان شرکت ميکردم واکنون که در آلمان هستم از شنيدن اين خبر ناراحت شدم به حق سلار کربلا زودتر بهبودى کامل ايشان حاصل گردد
  • بدون نام DE ۰۳:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۷
    3 2
    براى سلامتى ايشان صلوات