ناامنی ناشی از افزایش اعتیاد و فقر، محور اصلی تذکرات پایانی چند نماینده در جلسه علنی امروز بود.

به گزارش خبرآنلاین، علی نعمت چاردولی نماینده ملایر در تذکری به هیات رییسه با اشاره به برخی ناامنی‌ها در حوزه انتخابیه خود، گفت: اعتیاد و عدم پیگیری در کنترل این وضعیت شرایط بحرانی را بر این شهرستان تحمیل کرده است. از وزیر کشور و فرماندهی نیروی انتظامی می خواهیم در این زمینه اقدامات جدی داشته باشند.
وی تصریح کرد: با توجه به شرایطی که وجود دارد، اسم منطقه را بردن به صلاح نیست. ولی در بخش هایی از شهرستان ملایر مناطقی است که علنا و در روز روشن مواد مخدر پخش می شود. در میدانی که دو نبش آن مدرسه است یک جا هنرستان پسرانه و در جایی دیگر مدرسه ابتدایی است. این اتفاق علنا در جلو دیدگان دانش آموزان رخ می دهد. امیدواریم سریعتر به این ظلم آشکار رسیدگی شود.
نوروزی نماینده علی آباد کتول نیز در تذکری به نا امنی حوزه انتخابیه خود اشاره کرد و گفت: از ابتدای فروردین تا الان 8 قتل در شهرستان ما اتفاق افتاده که 4 قتل را یک نفر انجام داده است. ما انتظار بررسی و تعجیل حکم از سوی قوه قضاییه برای بازدارندگی و برقراری امنیت در شهرستان را داریم.
حلیمه عالی نماینده زاهدان نیز با اشاره به مشکلات بیکاری و فقر در استان سیستان و بلوچستان، گفت: روز به روز مشکلات مردم بیشتر شده و فقر و بیکاری از یک سو و ناامنی از سوی دیگر مردم سیستان را به تنگ آورده است و سیستان از ناامنی رنج می برد.
وی خواسته اول سیستانی‌ها را امنیت عنوان کرد و افزود: با توجه به ناامنی های منطقه، طوفان شن و گرمای طاقت فرسا چرا بدی آب و هوا در منطقه سیستان از اصل حقوقی کارمندان دولت حذف شده است.
/29220

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 257603

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =