درپاسخ به سئوال خواننده ای درباره بسته های تشویقی شهرداری برای پرداخت به موقع عوارض، مدیرروابط عمومی معاونت مالی و اداری شهرداری تهران گفت:«کسانی که اینترنتی عوارضشان را پرداخت می کنند امتیازبیشتری درقرعه کشی دارند.»

یکی ازخوانندگان خبرآنلاین نوشته بود:«شهرداری تهران اعلام کرده است به کسانی که عوارض خود را یکجا و دریک مرحله پرداخت کنند طبق قرعه جایزه می دهند. پیشنهاد شهرداری دراین قرعه کشی ضریبی را نیزبرای کسانی در نظر گیرد که سالهای گذشته نیز عوارض خود را یکجا پرداخت کرده اند. مثلا کسی که دردو سال گذشته عوارض خود را یکجا پرداخت کرده احتمال برنده شدن بیشتری نسبت به دیگران خواهد داشت. به این ترتیب می توان مردم را تشویق کرد تا هرساله و بصورت مداوم عوارض خود را پرداخت کنند.»
دکترفرشاد فخیمی ، مدیرروابط عمومی معاونت مالی و اداری شهرداری تهران، درپاسخ به این خواننده گفت:« ما اعلام کرده ایم که اگرشهروندان تا 30 آبان عوارض خود را پرداخت کند مشمول جایزه خوش حسابی می شوند. این موضوع مختص امسال نبوده است. زیرا هرسال این طرح اجرا می شود. به این ترتیب اگرکسی سال گذشته عوارض خود را به موقع پرداخت کرده اما به او اطلاعی داده نشده یعنی اینکه برنده این قرعه کشی نشده است.»
وی افزود:« با این کارتلاش می کنیم که شهروندانمان را برای پرداخت عوارضشان ترغیب و تشویق کنیم. البته همه شهروندان ما خوش حساب هستند اما این طرح را برای خوش حساب تر ها در نظر گرفته شده است.»
او همچنین درباره پرداخت اینترنتی عوارض نیز گفت :«اگرافراد عوارضش را اینترنتی پرداخت کند. امتیازشان سه برابر می شود.»
45235
 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 257401

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • کارمندان از اینجامانده وازآنجارانده IR ۱۶:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۸
    0 0
    چرا وقتی نمی توانید مشکلات طرح شده را پیگیری کنید دعوت به طرح آنها از مردم می کنید ؟؟ چندین صدبار مشکل اساسی همکاران ستمدیده ای را که به شدت خواهان بررسی تفاوت بی مورد ساعت کار سازمان تحقیقات آموزش و ترویج و موسسه علمی کاربردی وزارت جهاد کشاورزی با سایر ادارات دولتی از جمله خود این وزارتخانه بوده اند را مطرح کرده ایم که حتی یکبا رهم شما پیگیر موضوع نشده ایدااا... آیامانع خاصی برای پیگیری آن وجود دارد؟؟ از آقای ستاندار محترم تهران می خواهیم که به این شکایت کارمندان رسیدگی فرمایند.مسئولان محترم استانداری آیا افزایش ساعت کار و اصرار به ماندن کارمندان تاساعت 16 با اصل صرفه جویی اقتصادی که اکنون یک ضرورت ملی است، منافات ندارد؟؟ استدعا می کنیم موضوع پیگیری و با افراد خاطی برخورد شود.