مدتی است که در اکثر نقاط کشور شاهد گرانی برخی از اقلام هستیم و در این بین افرادی هستند که می خواهند با گران فروشی سود بیشتری ببرند

در همین زمینه مهدی از بوشهر نوشته:مدتی است که در شهر ما دشستان در استان بوشهر قیمت ها به طرز باور نکردنی ای بالا رفته است و کسی هم نسبت به این موضوع واکنش نشان نمی دهد مثلا قیمت پوشاک یکباره حداقل 50درصد افزایش داشته چرا؟مدیران چه پاسخی در این زمینه دارند؟
واما ابولقاسم محمد زاده مدیر صنعت و تجارت شهرستان دشتستان بوشهر در پاسخ به سوال مطرح شده گفت:مردم باید در این شرایط از فروشنده حتما فاکتور بگیرند تا اگر کاسبی مرتکب گران فروشی شده است از طریق فاکتور بتوانیم آن را ثابت کنیم وگرنه ثابت کردن این موضوع آن هم بدون فاکتور کار دشواری خواهد بود به گفته محمد زاده:اگر در فروشگاه های خرده فروشی بحث صدور فاکتور نهادینه شود زمینه بروز بسیاری از تخلفات کاهش می یابد.
هم چنین در ادامه این مقام مسئول در ارتباط با گران فروشی بعضی از اقلام گفت:مردم دشتستان می توانند تخلفات گرانی را با سامانه 124در میان بگذارند تا مامورین ما ظرف 30دقیقه در محل حاضر شده ومورد را بررسی کنند.
45236
 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 257322

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۰۰:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۴
    13 0
    بعد چی میشه؟
  • بدون نام IR ۰۰:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۴
    16 0
    اینجوری که باید همه رو معرفی کنین . حالا همه نه ولی اکثریت رو !
  • بدون نام IR ۰۸:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۴
    2 0
    معرفي كرديم و به فرض رسيدگي هم كردند و جريمه اي هم براي متخلف بريدند اما اين چه منفعتي براي شاكي دارد ؟ جريمه به جيب دولت ميرود و متخلف هزينه اين جريمه را با گران كردن اجناسش از خود مردم پس خواهد گرفت !!!!
  • ملازاده IR ۰۸:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۴
    1 0
    سلام منیک ماه پیش زنگ زدم از شهرکتاب شکایت کردم داشت جناسو دو برابر می داد ولی جالبه وقتی رفت مغازش هم میدونست من زنگ زدم هم بهم جنس نداد هم قیمتاش مثل قبل بود زنگ زدم 124 گفتن اگه جنس مدخلاف نیست پس احتکار به چی مگن
  • !!!!!!!!!!!! IR ۰۹:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۴
    3 0
    اگه بخوایم معرفی کنیم باید همه رو معرفی کنیم از راننده تاکسی و نانوایی و س.پری گرفته تا وزیت دکترو داروخونه و ............ بگیر برو تا آخر این جوری که هنگ میکنی بنده خدا !!!!!!! تازه بعدش باهاشون چکار میکننین !!!!؟؟؟؟؟؟آنکه به جایی نرسد فریاد است همان جور که نرسید!!!!!!!!!!!