۰ نفر
۳۰ دی ۱۳۹۱ - ۱۷:۳۶

این روزها دست روی هر خودرویی که بگذارید قطعا باید این توقع را داشته باشید که اگر زمان تحویل خودرو مثلا آبانماه است در زمستان منتظر تحویل آن باشید.

در این رابطه یکی از خوانندگان خبرآنلاین می نویسد: الان بیش از 50روز است که می بایست شرکت ایران خودرو تندر 90که در اوایل تیر ماه ثبت نام کرده ام تحویل می داده ولی ولی بد قولی کرده و فقط اطلاعات غلط در سطح جامعه از کار های نکرده خود پخش می کند.
این درحالی است که عبدالله بابایی معاونت بازاریابی و فروش ایران خودرو تاکید دارد: تاخیر در تحویل تندر90 زیاد نیست و مشکلی در تامین نیاز متقاضیان وجود ندارد.
به گفته بابایی، برای ایجاد آرامش در بازار فروش چند مرحله ای تندر 90 هم آغاز شده که البته این فروش قطعی خواهد بود.
براساس اظهارات وی، دراین صورت متقاضیان می توانند 70 درصد وجه را امروز پرداخت کنند و 2 ماه دیگر با قیمت قطعی آن را تحویل بگیرند.

45/221

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 257195

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 16
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رستمی- هشترود IR ۱۸:۰۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۳۰
    28 2
    بنده 26 مرداد امسال تندر 90 ای 2 با موعد تحویل آخر آبان ثبت نام نمودم و دعوتنامه هم آمد و سوم آبان همه ی مبلغ خودرو راپرداخت نمودم . ولی با گذشت 2 ماه از زمان تحویل نه تنهاهنوز خودرو را تحویل نداده اند بلکه کسی هم جوابگو نیست. بنده وامثال بنده مبلغ این خودرو ها را با هزار زحمت و قرض و... جور نموده ایم که جهت رفاه خانواده در سر فرصت استفاده نماییم اما این شرکت ها و مسئولین آنها به این راحتی به مشتریانشان این همه دروغ می گویند.
    • بدون نام IR ۱۰:۳۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
      9 1
      گذاشتند به قیمت جدید بهتون بفروشند آقای رستمی عزیز
    • یک نفر همدرد آقای رستمی A1 ۰۸:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
      0 0
      گذاشتند روی شعله کم خوب جا بیوفته
  • ناصر IR ۱۹:۲۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۳۰
    1 14
    با سلام و خسته نباشید در یکی از کارخانجات بزرگ صنعتی کار میکنم کارمند رسمی هستم و بیمه تامین اجتماعی میباشم و انشاا... بعداز دو هفته بازنشسته خواهم شد . کارم سختی زیان آور است یعنی یکسال کاری ، یک و نیم سال محاسبه میگردد ، سوالی که دارم این است که آیا در موقع تسویه حساب با کار فرما ، پایان کار به سالهای کاری تعلق میگیرد یا سالهای سختی زیان آور نیز محاسبه میگردد . یعنی پایان کار به بیست سال که کار کرده ام تعلق میگیرد یا سی سال ؟ لطفاً از مسئولین سوال فرمائید . ( بیست سال کاری در کارهای سختی زیان آور سی سال محاسبه میگردد)
  • مسعود IR ۲۱:۲۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۳۰
    24 14
    بخدا ثبت نام نکردم. ولی عاشق این ماشینم. دعا کنین منم تندر90 بخرم....
    • امیر IR ۰۲:۲۸ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
      2 2
      ان شاالله دادا میگیری.چه بسا بهتر از اونم
    • محمد IR ۰۸:۵۹ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
      5 1
      اين كه شما فرموديد چه ربطي به بحث داشت ؟
  • کریمی IR ۲۱:۲۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۳۰
    20 4
    اگر کسی چیزی از مطلب بالا فهمید به ما هم بگه ... گیج شدیم رفت !
  • عباس IR ۱۰:۵۵ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
    5 3
    من خودم از جمله کسانی هستم که با حقوق کارمندی برای اولین و اخرین بار پیش خرید خودرو از ایران خودرو کردم تحویل دی ماه بعد 8 ماه تحمل و حتی تلفنی با معاونت بازاریابی ایران خودرو در عصر خودرو صحبت کردم ولی هر روز دارن یه وعده دروغ و کذب وارد جامعه میکنن ایا تحویل اذر و دی خودرو تحویل نشه باید منتظر افزایش دو باره خودرو باشن که نعمت بخش میگه شامل میشود.!!! چرا اقای رئیس جمهور یه مقدار طرف مشتری رو نمیگیره؟ تا با ارز مبادله ای پولشان محاسبه بشه؟
  • یوسفی IR ۱۲:۴۸ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
    5 1
    5 ماه دارم قسط وام خودرو میدم.از 18 شهریور 10 میلیون بابت تندر E2LP پرداخت کردم که 30آذر تحویل بگیرم .یک ماه از تاریخ تحویل خودرو گذشته و آقایون افزایش سه باره قیمت خودرو را در سال 91 گرفتند.چرا سازمان حمایت پاسخگو نیست ؟ چرا دبیر انجمن خودرو سازان میگه افزایش جدید به همه جز خرید قطعی تعلق میگیره ؟ همه میدانند که 90درصد فروششان ، پیش فروش است. پس ماشین ها رو در انبار ها پارک کرده بودند تا بازار مشوش بشه برای همچنین روز های !!!
  • امیر IR ۲۲:۳۲ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
    5 1
    مهر ماه امسال 10 میلیون بابت پیش فروش تندر واریز کرده بودیم ، زمان تحویل تا آخر آذرماه تحویل بدن هنوز خبری نیست چندین بار زنگ زدیم می گن مال هیچ کودوم از نمایندگی ها رو ندادیم باید صبر کنید به نظرتون تا آخر سال میدن؟ قیمت هم مشخص نیست اون موقع که پیش فروش کردیم قیمت تمام شده ایران خودرو 17.5 بود الان مشخص نیست از چند میدن 21 و 50 یا 17.5 البته اینم اضافه کنم تندر های جدید که میدن با یک ایربگ هست .
  • یگانه RU ۲۲:۳۹ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
    6 2
    تاریخ قرارداد: 91/06/02 ردیف قرار داد : ردیف قرارداد: 6809958 شرایط فروش: تندر E2 با استاندارد يورو4 *** روش هاي پيش فروش شهريور ماه 91*** داراي بيمه شخص ثالث *** سود مشارکت 16% *** سود انصراف 14% جناب بابایی لطفا تکلیف استان آ.شرقی رو مشخص کنید به هیچ کودوم از نمایندگی ها هیچ خودرویی رو دریافت نکرده اند .
  • علی IR ۰۹:۱۱ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
    3 1
    باسلام این اقای نعمت بخش اگر فرزند خودش هم در مرداد 10 میلیمون واریز میکرد تا در دی ماشین بگیرد . و خودرو نیز این وسطا یکبار گرانتر شود باز هم میگوید قیمت بروز است ؟ مگر خودروسازان جز پیش فروش < قطعی هم دارند ؟ لطفا بداد ما هم برسید که شش ماه پولمان خوابیده است .
  • صالحی IR ۱۷:۵۸ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
    8 2
    باسلام-یعنی خبرآنلاین نمیتواند ،یک بار برای همیشه با سوال از سازمان حمایت تکلیف خیل عظیم کسانی که پیش خریدتندرE2LPکرده اند را مشخص کند؟ 90درصد پیش فروش خودروسازان با تبصره ظالمانه تحویل به قیمت روز است تا با آن ،مشتریان را سرکیسه کنند.بیش از 5ماه است پول پرداخت کردیم .5 ماه است قسط وام خودرو میدهیم.بیش از یک ماه از تحویل خودرو گذشته است.12مهر91 مشمول افزایش قیمت شدیم .پس کی میخواهد به داد ما برسید. آقایان سازمان حمایت :در 12 مهر91 ،خودروسازان به استناد تبصره (تحویل به قیمت روز )از بخشنامه شما سو استفاده کرده و فقط به فروش قطعی افزایش قیمت نخورد .درحالی که حداکثر 10درصد فروش خودروسازان ،فروش فوری(قطعی)است.به خدا ما این سود ناچیز ی که به آن استناد میکنید به سپرده هایمان میدهید را نمی خو هیم
  • همامی IR ۲۳:۰۴ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۳
    3 1
    من هم جزء ثبت نامی های آخر دیماه 91 هستم که پارسال ثبت نام کردم. به نظر من درستش اين است که لااقل قيمت خودرو، همان قيمت زمان تحويل معين شده برايش باشد. و اگر قرار است تأخيری از آن زمان داشته باشد، به فرض هم قيمت روز بالا رفت، باز ملاک عمل، همان قيمت موعد تحويل باشد. نه اينکه هر چه قيمت بالا رود، خريدار در لحظه تحويل خودرو، طبق قيمت روز خودرو را تحويل بگيرد. اين به دور از انصاف است.
  • زمانی IR ۲۱:۴۱ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۳
    1 0
    هر اعتراضی هم بشه امیدی به رسیدگی نداریم