امسال بیش از 2 هزار نفر در صنعت نفت استخدام خواهند شد اما این استخدام شرط هایی هم دارد. با اینحال برای رد به این صنعت باید آزمونی را پشت سر بگذارید که البته برگزاری ان با تاخیر مواجه شده است.

برهمین اساس یکی از خوانندگان خبرآنلاین می نویسد: قراربودآزمون استخدامی شرکت نفت مهرماه امسال برگزارگردد. اماباوجوداینکه مهرماه  تمام شدحتی اطلاع رسانی هم انجام نمی شود که این آزمون برگزارمی شودیانه؟اگرقراربربرگزاری آزمون بود بایدتاقبل ازمهر حداقل راهنمای این آزمون اعلام میشد. به مناطق نفت خیزجنوب هم که مراجعه میکنیم آن هاهم اطلاعی ندارند.لطفااگر ممکن است پیگیری کنید.
این درحالی است که مدیرتوسعه منابع انسانی شرکت ملی نفت ایران با اشاره به کسب مجوز برای استخدام 2 هزار و 676 نفر گفت: جزییات و شرایط مربوط به رشته های مصوب و مراحل برگزاری آزمون در آینده ای نزدیک اعلام می شود.
عباس خنیفر تاکید کرد: این تعداد نیروی جدید از میان دانش آموختگان مقاطع کاردانی و بالاتر جذب صنعت نفت می شوند اما تمام این نیروها درمناطق عملیاتی استخدام خواهند شد.
وی جذب نیروی انسانی کارآمد را یکی از برنامه های اصلی مدیریت توسعه منابع انسانی شرکت ملی نفت ایران دانست و خاطرنشان کرد: نیروهای ماهر و باانگیزه باعث تحول نظام اداری در کشور خواهند شد و صنعت نفت نیز از این قاعده مستثنی نیست.
خنیفر متذکرشد: نیروهای جدید برای کار در مناطق عملیاتی جذب می شوند و هیچ جذب نیرویی در تهران انجام نمی شود.

اگر چه که مدیرتوسعه منابع انسانی شرکت ملی نفت ایران از تاریخ برگزاری این آزمون بازهم صحبتی نکرده است اما احتمالا و به دلیل عدم تخصیص بودجه این استخدام ها به سال آینده موکول می شود .

45/221

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 257189

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • امین کاظمی IR ۲۱:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۲
    6 2
    با سلام سردبیر محترم خبری به اطلاع می رساند طبق برنامه ریزی HRP وزارت نفت فرایند نیرو یابی از اواخر آذر ماه اجرایی خواهد شد.
  • علی رضا و محمد رضا US ۰۴:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۵
    2 0
    با سلام در مورد این خبر اگر ممکن است بیشتر پی گیر باشید . شرایط اقتصادی سخت شده و بیکاری غوغا میکند
  • م IR ۱۲:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۵
    0 1
    سن بازنشستگی برای افرادی که در مناطق آلوده مثل عسلویه کار میکنند چقدر است؟ یعنی با چند سال سابقه کاری بازنشسته می شوند؟