اینکه چرا 206 به تولید نمی رسد؟ چه خودروهایی آماده تحویل هست و یا اینکه چرا رانای تحویلی با رانای معرفی شده متفاوت است و چند سوال دیگر که همه آنها از جمله اساسی ترین دغدغه های مشتریان ایران خودرو محسوب می شود.

آذرجزایری:  همه پاسخ هایی دارد که می توانید در گفت وگو خبرانلاین با عبدالله بابایی معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو بخوانید.
آقای بابایی شما وعده داده بودید که تولید 206 در آبان از سر گرفته می شود. اما هنوز خبری نیست؟
ما همچنان به وعده ای که داده ایم پایبندیم و به زودی خط تولید 206 راه می افتد. خبرهای خوش درراه است.
تکلیف مشتریانی که چندماهی است برای دریافت 206 ثبت نام کرده اند چیست؟
طی بخشنامه ای که به تمام نمایندگی ها ارسال شده این نمایندگی ها مجاز هستند خودرو 206 را به خودروهایی چون ال 90، پارس و پارس اتوماتیک در ازای 206 و 207 اتوماتیک تبدیل کنند.در صورت تبدیل خودرو در سرعت ترین زمان خودروی متقاضیان به آنها تحویل داده خواهد شد.
ظاهرا در تحویل تندر 90 هم ایران خودرو مشکل دارد؟
تاخیر در تحویل تندر90 زیاد نیست و مشکلی در تامین نیاز متقاضیان وجود ندارد.با اینحال برای ایجاد آرامش در بازار فروش چند مرحله ای تندر 90 هم آغاز شده که البته این فروش قطعی خواهد بود.
دراین صورت متقاضیان می توانند 70 درصد وجه را امروز پرداخت کنند و 2 ماه دیگر با قیمت قطعی آن را تحویل بگیرند.
اینطور که مشتریان رانا می گویند کیفیت رانای تحویلی با رانایی که رونمایی شد خیلی متفاوت است؟
در هر جای دنیا خودرویی که برای اولین بار وارد بازار می شود نسبت به دیگر خودروهای تولیدی بعد از آن همراه با ایراداتی خواهد بود که به مرور زمان اصلاح می شود.
به دلیل تاخیر در تحویل ماسعی کردیم این خودرو را به تولید برسانیم و با توسعه کار اصلاحاتی در این خودرو صورت خواهد گرفت.
تحویل رانا هم با تاخیر انجام می شود؟
از تحویل به موقع رانا خیلی عقب نیستیم و با توجه به افزایش تولید این خودرو هر روز که بگذرد مدت زمان تاخیرها کمتر می شود. با اینحال در حال حاضر هم تاخیر زیادی در تحویل خودرو وجود ندارد اما این مدت زمان تاخیر هم کاهش خواهد یافت.
درحال حاضر ایران خودرو برای تحویل چه خودروهایی مشکلی ندارد؟
درحال حاضر متقاضیان خرید خانواده سمند، پارس و پژو 405 می توانند بدون هیچ مشکلی ثبت نام کنند و خودروی خود را تحویل بگیرند. این خودروهای اعلامی موجود است و علاقمندان به خرید این خودروها می توانند به راحتی ثبت نام و خودروی خود را تحویل بگیرند.
ظاهرا تقاضای کاذب بازار باعث شده بیشتر خریداران شما مصرف کننده نهایی نباشند. ظاهرا پیش فروش عید غدیرهم خیلی زود پرشده است؟
به دلیل جلوگیری از خرید بیش از یک خودرو توسط هر فرد، قانونی مبنی بر خرید هر خودرو توسط یک نفر و استفاده از کد ملی گذاشته شده و برهمین اساس هرفرد می توانست یک خودرو ثبت نام کند.
با این روش سعی داریم تا خودرو را مستقیم به دست مصرف کننده برسانیم. بنابراین پیش بینی می کنیم در روزهای آینده وضع بهتر شود و تقاضای کاذب از بازار حذف شود.همین تصمیم باعث کاهش قیمت خودروی پارس و پژو 405 در بازار شده و این روند نزولی در حاشیه بازار ادامه خواهد داشت.

  

45/221

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 257186

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 14
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام US ۰۷:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۳
    25 0
    سرعت ترین زمان ممکنش منو کشته. فارسی هم از یاد ملت رفت.
  • بدون نام US ۰۷:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۳
    19 0
    ایشان می گویند در همه جای دنیا کیفیت خودروی رونمایی شده با خودروی تحویل داده شده به مصرف کننده تفاوت دارد، حالا در کجای دنیا خودرو را پیش فروش می کنند جناب "مدیر"؟
  • علي IR ۰۸:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۳
    5 2
    خدايا شكرت اي خدا خودت كمك كن راست باشه دقيقا دقيقا يكسال و يك ماه و 11 روزه منتظر 206 ام موندم. خدا به شما هم كه پيگيري مي كنيد عوض خير بده پس منتظر خبر خوب مي مونيم
  • بدون نام US ۰۸:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۳
    9 0
    بلاخره 206 میدین یانمی دین؟؟؟؟؟؟؟؟اینو با اون عوض کن که نشد جواب واسه ما!!!!!!!!!!!!
  • بدون نام IR ۰۸:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۳
    12 0
    خبرهاي خوش در راه است.... خدا رحم كنه بازم ميخوان گرون كنن.
  • حبیب IR ۰۹:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۳
    7 0
    فقط وعده میدن هیچ کدام از حرف های گذشتشون اجرایی نشده رانا رو فقط به نور چشمی ها دادند بیچاره مردم عادی که فقط پول از دستشون خارج شده و دستشون به هیچ جا بند نیست لااقل تکلیف مردم رو روشن نمیکنند که بدونن باید چی کار کنن فقط وعده سر خرمن میدن
  • آدم ساده IR ۰۹:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۳
    13 0
    این جمله را من نمی فهمم کمکم کنید.!!!!! "در هر جای دنیا خودرویی که برای اولین بار وارد بازار می شود نسبت به دیگر خودروهای تولیدی بعد از آن همراه با ایراداتی خواهد بود که به مرور زمان اصلاح می شود." چه منطقی پشت این متن است؟؟؟؟؟
    • مجتبی A1 ۰۷:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۹
      0 0
      یعنی شما بیا رانا ال ایکس ثبت نام کن بعدش شرکت بهت رانا ای ال بده
  • احسان IR ۱۰:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۳
    7 0
    با سلام و تشكر از شما من يه رانا ثبت نام كردم تحويل مهر هنوز اصلا" خبري نيست حالا فرمودند كه عقب نيستيم ، نمايندگيها ميگن اصلا"‌توليد وجود نداره و اصلا"‌خبري از تحويل نيست كدوم حرف رو ميشه باور كرد عجب اشتباهي اطمينان به نمايشها و حرفهاي ايران خودرو يه ماشين نشون مي دن يه چيز ديگه تحويل مي دن و همش ميگن همه چي آروم خبراي خوب داريم
  • عزیزاله حاجی ولیئی IR ۱۱:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۳
    7 0
    طی قراردادشماره 4015110146یکدستگاه سمند سورن خرید نقدی کرده ام که قرار بوده حداکثر تا 27 مهر تحویل شود که تا کنون خبری نشده است.
  • بدون نام IR ۱۱:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۳
    6 0
    حتی اگر 206 هم تولید بشه قطعاتش وقتی نیست به چه درد می خوره ؟ الان دو ماهه به دنبال دریچه گاز هستم تا اینکه دیروز با قیمت 500000 تومان با هزار منت پیدا کردم که چون قیمت خیلی بالا بود از خرید منصرف شدم .
  • شایان IR ۱۷:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۳
    9 0
    206 هرگز تولید نخواهد شد من کارمند بخش برنامه ریزی ساپکو هستم که مدیریت برنامه های تولید و تامین قطعات خطوط تولید ایران خودرو را برعهده داریم در هیچ یک از برنامه های تولید اسمی از 206 وجود ندارد و موجودی قطعات تمام صفر را نشان می دهد در تامین قطعات رانا هم با مشکل جدی روبه رو هستیم ابطوریکه هنوز تعهدات مهرماه نیز انجام نشده و بخش بزرگی از آنها باقی مانده است ما جای امیدواری درباره رانا وجود دارد . اکنون با دانستن واقعیت درباره خودرو ثبت نامی خود برنامه ریزی کنید . موفق باشید
  • بدون نام IR ۱۰:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۷
    2 0
    عزيزان اگه 206 شما رو تحويل هم بدن سال ديگه كه به مشگلي خوردين و دنبال قطعه گشتين مي فهمين چه كلاه گشادي سرتون رفته . همين الانش هم خيلي از قطعات اين اسباب بازي فرانسوي تو بازار پيدا نميشه.
  • بدون نام IR ۲۱:۲۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۲
    0 0
    سه تا ماشین ثبت نام کردم به فاصله نه ماه الان بعد یه سال هیچکدومو تحویل ندادن 207-تندر-رانا الان با دوچرخه سرکار میرم--آخر بدقولین اینا