موسسه میراث مکتوب به دلیل اتمام بودجه فعالیت‌های ادبی خود برای انتشار آثار تولید شده در این موسسه از علاقه‌مندان به سرمایه‌گذاری در انتشار کتاب دعوت به سرمایه‌گذاری برای انتشار کتاب کرد.

به گزارش خبرآنلاین، موسسه پژوهشی میراث مکتوب به دلیل مشکلات مالی و نداشتن بودجه کافی برای انتشار آثار آماده چاپ خود در فراخوانی از فعالان فرهنگی و علاقه‌مندان به انتشار آثار ادبی تاریخی خواسته است که در انتشار این آثار مشارکت و بخشی از هزینه مالی آن را متقبل شوند.

این موسسه در فراخوانی اعلام کرده که برای انتشار این آثار نیز اجرای قراردادهای پژوهشی و انتشاراتی خود نیازمند مشارکت خیرین و فعالان و علاقه‌مندان به سرمایه گذاری در امور فرهنگی است. بر این اساس این موسسه لیستی از 22 کتاب آماده انتشار خود معرفی کرده است که اسامی آنها به ترتیب شامل اثبات العقل خواجه نصیرالدین طوسی و شروح آن، افق المبین، الحاصل فی اوجاع المفاصل، جامع التواریخ، خلاصةالاشعار (بخش خراسان و گیلان و قزوین)، دستور الکتاب، روضه الناظر و نزهته الخاطر، سام نامه، شرح التعرف لمذهب تصوف، ضیاء الشهاب، کاما التعبیر، کشیکخانه، لطائف التفسیر، متن پژوهی مدرن، مجالس عتیق، مجموعه رشیدیه، مدارج الافهام، مرآت الادوار، نشتر عشق و نورالاعیون می‌شود و انتشار تمام آنها نیازمند حمایت مالی است.

هزینه انتشار تمام این آثار بیش از 330 میلیون تومان عنوان شده است که در میان آنها انتشار آثاری با هزینه بیش از 2 میلیون تومان تا آثاری با هزینه بیش از 51 میلیون تومان به چشم می‌خورد.

این موسسه در فراخوان خود از صاحبان سرمایه و علاقه‌مندان به سرمایه گذاری در انتشار این آثار خواسته است که در انتشار تمام و یا نیمی از این آثار مشارکت کنند.

 

مرکز پژوهشی میراث مکتوب از جمله مراکز معتبر انتشار آثار بدیع و ماندگار در حوزه تاریخ، ادبیات و نسخ خطی است که در سالهای گذشته جوایز بسیاری نیز از نهادهای داخلی و بین المللی برای فعالیت ها و انتشار آثار منحصر به فرد دریافت کرده است. مرکز پژوهشی میراث مکتوب، به عبارتی به عنوان یگانه مرکزی که فعالیت خود را بر روی تصحیح و تحقیق متون کهن متمرکز کرده شناخته می‌شود. فعالیت‌های این بر تصحیح نسخه‌های خطی فارسی و عربی و تحقیق در متون، پژوهش‌های متن‌شناسی، نسخه‌شناسی و فهرست‌نویسی، میراث‌های مشترک ایران و حوزه ایران فرهنگی، و تاریخ علم متمرکز است.

6060

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 256978

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =