مردمی که بمدت کمتر از ده دقیقه سایت میت رامنی رقیب شکست خوده اوباما در انتخابات را دیدند، خیال کردند او برنده انتخابات شده است.

داستان از این قرار است که یک کاربر حرفه ای با سر زدن به سایت میت رامنی جمهوری خواه ناگهان جمله ای از میت رامنی دیدند که نشان می داد او برنده شده و باید کار خود را بعنوان رئیس جمهور جدید با شعار شغل و کار جدید شروع کند.
تاگان گودارد بلاگر امریکایی با گرفتن کپچر از صفحه اول سایت رامنی نشان داد که گردانندگان سایت سوتی داده و تصویر پیروزی میت رامنی را با شعار کار و شغل جدید در صفحه اول به نمایش گذاشته اند، غافل از اینکه نه تنها میت رامنی انتخابات را نبرده بود، بلکه هنوز نتایج انتخابات نیز رسما اعلام نشده بود.
ان بی سی ضمن تایید این خبر نوشت چند دقیقه ای صفحه پر افتخار و پر از شادی رامنی روی سایت موجود بود که بعدا توسط مسوولان سایت برداشته شد.
همین چند دقیقه کافی بود تا بلاگر امریکایی از آن عکس گرفته و در اینترنت منتشر کند.
رامنی شکست خورده ظاهرا خیلی آرزوی رئیس جمهور شدن داشته که این چنین در تصویر خوشحال و مسرور نشان داده شده است.
 
 
56602
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 256828

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۰۲:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
    20 1
    واااااااااااااای چه اتفاق بزرگی..!!!!!!!!!!!
  • بدون نام IR ۰۹:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
    30 1
    کجای این صفحه نوشته که رامنی برنده انتخابات امریکا بوده؟!فقط نوشته شده"من از دورنمای اینده خودمون به عنوان یک ملت هیجان زده هستم اولویت من برگرداندن مردم امریکا به سر کارهاشون است"....این میتونه یه شعار انتخاباتی باشه و اصلا معنی پیروزی در انتخابات رو نمیده!!
  • بدون نام IR ۱۱:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
    17 1
    شما برین فعلا سوتی های خودتون رو جمع کنین
  • میر حبیب IR ۲۰:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
    8 1
    «رامنی شکست خورده ظاهرا خیلی آرزوی رئیس جمهور شدن داشته که این چنین در تصویر خوشحال و مسرور نشان داده شده است.» این چه لحنیه که دارین.معلومه که آرزوی رئیس جمهور شدن داره دیگه.پس واسه چی کاندیدا شده؟!!واسه خنده اش؟
    • بدون نام IR ۱۱:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۱
      6 0
      گویا دوستان ما انتظار دارندفقط و فقط و فقط و فقط برای «خدمت» به مردم رئیس جمهور بشه. دوستان عزیز توجه داشته باشید که همه که مثل ما همه چی تموم نیستن!