5 نوامبر همزمان با روز گای فاکس نقابدار، هکرهای انا.نی.موس یا ناشناس با هک سایتها و سرورهای بزرگ آتش بازی هکری خود را جشن گرفتند.

پورتال کمپانی امنیتی و ضد ویروس سیمانتک توسط فردی بنام دوکسبین هک شده و دیتابیس 1000 محققان روی سایت پیست.بین به آدرس:http://pastebin.com/raw.php?i=jhLt7s83  قرار داده شد. همچنین سرور بزرگ ایمیج.شک نیز هک شد. دوکسبین به آدرس http://twitter.com/Doxbin مسوولیت این حملات را بر عهده گرفته است.
این هکر با Zero day vulnerability یا "رخنه از پیش کشف شده" سرور بزرگ ایمیج.شک را هک کرده و شاخه های /etc/passwd  و etc/shadow و محتویات /home/image/www را آپلود کرد.
در مورد سیمانتک دوکسبین توانست دیتابیس آسیب پذیر سیمانتک را مورد حمله قرار داده و پورتال آنلاین سیمانتک را هک کند و اطلاعات تلفن اشخاص ، ایمیل و دومین و پسورد آنها را به سرقت برد.
گفتنی است پورتال سیمانتک با ابزار ZPanel هک شده است. سایت کریپتو سی سی نیز با همین روش هک شد.
همچنین هکرهای انا.نی.موس سایت NBC و بخش موبایل نیوز آنرا نیز هک کردند. کاربران روز 4 نوامبر با مراجعه به سایت ان بی سی با پیامهای هکتیویستهای انا.نی.موس روبرو می شدند.
هکرها به افتخار گای فاکس (نقاب معروفی که هکرهای ناشناس و نیز معترضان جنبش تسخیر از آن استفاده می کنند تا شناسایی نشوند و این نقاب سمبل هکرهای انا.نی.موس شده است.) که هالیدی هکتیویست ها نامیده شده، این کار را انجام داده اند. گفتنی است 400 سال پیش گای فاکس می خواست پارلمان انگلیس را منفجر کند و از آن به بعد سمبل مردان نقابدار شد.
پیامی که آنها روی سایت ان بی سی گذاشته بودند به شرح زیر است:
 
 
همچنین هکری بنام Stun از زیر مجموعه هکرهای ناشناس کرنل سرور بزرگ VMware را هک کرد. اطلاعات بیشتر را از این لینک بگیرید:http://1337x.org/torrent/421062/VMware-ESX-Server-Kernel-LEAKED/
اطلاعات به سرقت رفته شامل یک فایل 1.8 مگابایتی است که بنام VMware ESX Server Kernel LEAKED روی تورنت قرار داده شده است.
 
 
 
این گروه در ماه سپتامبر نیز با هک سورس سیمانتک، آنرا روی اینترنت قرار داد. با این کدها می توان برنامه مخرب ساخته و به جاب برنامه اصلی روی اینترنت پخش کرد. VMware  ظاهرا اصلی بودن کد را تایید کرده ویل آنرا قدیمی و نامعتبر دانسته است.
 
 

5656

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 256016

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی GB ۱۳:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۵
    22 2
    واو، اهداف خیلی بزرگی رو هک کردن
  • محسن IR ۱۹:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۵
    22 1
    اینجور هک های بزرگ واقعاً چه فازی می ده! دمشون گرم.
  • Anonymous߷ US ۰۱:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۶
    16 1
    good job