۶ نفر
۵ آبان ۱۳۹۱ - ۱۱:۰۶

با ورود ویندوز 8 همه دوست دارند قیمت آنرا هم بدانند.

مایکروسافت ویندوز 8 را در سه نسخه عرضه کرده است. دو نسخه آن اینتل بیس است که شامل windows8 و  windows 8 pro است. نسخه سوم نیز بنام windows 8 RT است که مخصوص تبلت بوده و به اصطلاح ARM بیس است و روی دستگاههایی مانند سرفیس نصب می شود.
اما قیمتها: اگر ویندوز ویستا و  ایکس پی و هفت دارید و قصد به روز رسانی ویندوز را از نسخه موجود به 8 دارید فقط کافی است 40 دلار بپردازید.(مدیا سنتر نیز به صورت رایگان به روز می شود) این پیشنهاد قیمتی تا 31 ژانویه 2013 وجود خواهد داشت  و بعد از آن گران تر عرضه می شود.
اما برای خرید سی دی ویندوز 8 باید 69 دلار بپردازید. این ویندوز در 231 فروشگاه و به 109 زبان زنده دنیا عرضه شده است.
منبع: تک رادار

5656

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 253835

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 28
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد هادی IR ۱۱:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۵
    52 3
    مال لپ تاپ من اورجیناله،ولی چه فایده! نمیتونم پولشو بدم دانلود کنم که :-(
  • بدون نام IR ۱۳:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۵
    36 4
    چرا اینقدر ارزون عرضه شده؟ ویندوزهای دیگه خیلی قیمتهای بالاتری داشتند.
    • بدون نام IR ۱۳:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۵
      17 1
      راست میگه . خیلی ارزونه . همون 300 دلار هم ارزون بود - 70 دلار دیگه مفتهههههههههههه جالب اینه که تو ایران 4 نفر ویندوز 7 تقلبی رو روز به قیمت 125 تا 200 هزار تومن به ملت قالب کردن . فروشگاه ها میدونستن - ولی فقط فکر سود خودشون بودن و میفروختن . کلا فروشگاه های نرم افزاری تو ایران فقط دنبال سود هستن و اصلا دنبال جنس معتبر .و اصلی نیستن و همین باعث شده الان کسی اعتماد نداشته باشه که از فروشگاه های فیزیکی خرید کنه و خیلی از این فروشگاه ها یا تعطیل شدن یا سی دی هاس ویروسی و .. میفروشن و یا کنار کارشون کارای دیگه هم میکنن .
    • بدون نام IR ۱۶:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۵
      11 2
      ارزون نیست. بحث اینه که باید ویندوز 7 اصل داشته باشی. بعد تازه اولشه میخاد تو بازار جا باز کنه.
  • asghar66 IR ۱۳:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۵
    35 2
    69 دلار؟ چه ارزون! ماشالله ماشالله پولمون اونقدر با ارزشه که 69 دلار خیالی نیست.. 69 *4000----------260000
    • بدون نام IR ۱۲:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۶
      4 1
      مایکروسافت همیشه از استراتژی لایه برداری بازار (ارائه قیمت بالا و یعد کاهش قیمت) استفاده کرده و استراتژی نفوذ در بازار(ارائه قیمت پایین به قصد افزایش سهم بازار) تا به حال توسط این شرکت و به طور کل شرکتهای مطرح و شناخته شده تکنولوژیک (اعم از سخت افزار و نرم افزار) استفده نمی شه. همین خودش جای سوال داره.
  • کاربر 8 EU ۱۴:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۵
    13 9
    من پنج هزار تومن از یک فروشگاه معتبر خریدم واقعا دوستان اهل کجا هستند یا پولشان اضافی کرده مگر برای ویندوز 200 تومن پول می دهند
    • بدون نام IR ۱۱:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۶
      4 11
      دوست عزیز پول اضافه نیست - تو سواد و علم نداری نزار به حساب جیب خالی و یا پول رو بهونه کردن . 200 تومن از هر لحاظ بگی مفته . 10 اسل استفاده کنی میشه سالی 7 دلار . کسی که این قیمت رو نتونه بده یا کامپیوتر نداره یا حالش خرابه . مثل اینه که بگی من برای اینکه پول آب ندم چاه میزنم تو خونم .
    • بدون نام IR ۱۲:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۶
      6 2
      منظور ارزونیش به ریال نیست. بلکه در مقایسه به ویندوزهای قبلی و قیمت دلاری اون هست دوست عزیز
  • محمدجواد US ۱۴:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۵
    16 2
    300دلار آن موقع با 69 دلار این موقع حداقل برای ما ایرانی ها فرقی ندارد
  • احمد US ۱۴:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۵
    20 3
    با همت دوستان به ایران که برسه مجانی میشه
    • بدون نام IR ۰۹:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۹
      6 0
      احسنت به اين دوستمان بهترين حرف را اون زد . يه هورا جانانه براي احمد از اون ور آب
  • رضا IR ۱۵:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۵
    7 8
    تا اون جایی که من یادم ویندوز 7 500 دلار بود ولی حالا ویندوز 8 69 دلار یعنی ممکن که ویندوز 8 ناقص تر از ویندوز 7 باشد؟
    • بدون نام IR ۱۱:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۶
      3 8
      اولشه . نترس میترکونه . مثل سیستم عاملهای قبلیش و مخصوصآ ویندوز 7 . این شایعه رو رقبای میکروسافت پخش کردن . تو بازار از این حرفها زیاده و شایعه هست برای مقابله با رقیب . نمونش تو همین ایران خودمون . 4 تا آنتی ویروس مثل کسپرسکی که زورشون به برندهای بین المللی مثل ترند و نورتون و .. نمیرسه سعی می کنن با شایعه جلوی اونها وایسن . طبیعی هم هست . چون نه از لحاظ کیفیت و نه طیف محصول و نه امکانات و نه تکنولوژی و نه اعتبار شرکت نمیتونه باهاشون رقابت کنه .
  • Navid IR ۱۵:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۵
    10 6
    ویندوز 8 به جهت سازگاری با پردازنده های نسبتا کم قدرت تبلت ها تغیرات زیادی در سطح هسته و اینترفیس داشته اکثر کارشناسان آی تی هم ویندوز 8 رو کاملا ناامید کننده می دونند و معتقدند یکی از بزرگترین شکست های مایکروسافت خواهد بود . در وصف اینترفیس ضعیف و ناامید کننده ویندوز 8 همین بس که بدونید به جای فناوری های قدرتمندی مثل WPF بر اساس 5 html طراحی شده و کار میکنه !!!
    • بدون نام IR ۰۰:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۶
      10 12
      چرا همین طوری حرف میزنی ... بنده خدا وقتی حتی بسم الله تکنولوژی رو هم نمی‌فهمی سکوت اختیار کن ... نه wpf و نه html 5 هیچکدوم اساس طراحی اینترفیس جدید مایکروسافت نیستند ... شما به طرز وحشتناکی و نامیدکننده بی اطلاع هستید ... این اینترفیس با wpf و html 5 همخوانی دراه این خیلی فرق داره با اون حرف شما .... خدایا چرا بعضیا اینقدر بی سواد و مدعی هستند ...خدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
    • Navid IR ۱۶:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۵
      8 1
      خواستم اول توهین کنم اما گفتم خبر آنلاین منتشر نخواهد کرد و منصرف شدم ... فقط یک چیزی رو بهت میگم اون زمانی که تو به دنیا نیامده بودی و خیلی قبل تر از اون من برنامه نویس بودم تا همین الان که تو نشستی جلوی کامپیوتر و فرق Kernel و shell و MVC و WPF و کلا هیچی رو از هیچی نمی فهمی ... باز هم من دارم با همین تکنولوژی ها برنامه نویسی میکنم . اگر احیانا توانایی فهم متن انگلیسی را داری برو به مرجع توسعه دهندگان مایکروسافت (MSDN) و مطالبی که در مورد توسعه اینترفیس مترو با HTML 5 نوشته را بخوون . جمله آخر رو هم موافقم واقعا جای سواله که چرا بعضی ها انقدر بی سوادن و در عین حال همیشه دلشون می خواد در هر زمینه که درکی از اون ندارند هم اظهار نظر کنند. ------ خبر انلاین شدیدا منتظرم که منتشر بشه ..
    • بدون نام IR ۱۲:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
      2 1
      شما برو به برنامه نویسیت برس
  • بدون نام IR ۱۶:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۵
    7 4
    قیمتش واقعاً عالیه حیف که اینجا هیچ کار نمیشه کرد حتی اگر قیمت دلارم پائین بود و ما دسترسی به کارت های اعتباری بین المللی داشتیم، بازم ماکروسافت به ایران سرویس نمیده.
  • مجیدنوین IR ۱۹:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۵
    27 0
    بابا چقدر گرونه ! بیایید سرکوچه ما یک دلار می فروشه تازه اگه رایت کنه ارزون تر هم میشه!!!!!!!
  • بدون نام IR ۱۳:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۶
    13 2
    ما می زاریم حک شدش بیاد مفتیش بهتر کار میکنه
  • کاربر 8 IR ۲۲:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۶
    13 5
    در جواب ان دوست عزیز که گفتند من بیسوادم و حساب سال و ماه کردند باید عرض کنم مثلا اگر کپی باشد نمی توان 10 سال ازش استفاده کرد الان من سیستم دارم با ویندوز 98 کار می کنه لینوکس دارم روی 10 تا کامپیوتر قدیمی دارند یک انفجار را شبیه سازی می کنند به نظرم بعضی از دوستان از اینکه هر بار کامپیوترشان بعد از اپدیت ریست می شه کلی حال می کنند روی لپ تاپم ویندوز 8 و XP دارم همه هم کر ک هستند دارم برنامه نویسی دات نت می کنم از طرفی روی یک دسکتاپ ویندوز xp زدم دارم یک گیم تحت داس را می سازم هنوز متوجه نشدم که چرا باید نسخه کرک شده را نخرم اصلا اگر به اقتصاد باشد نه ضرری به مایکروسافت می رسد نه من اگر به قانون باشد قانون به من این اجازه را می دهد پس مشکل دوستمان چیست نفهمیدم ؟؟؟؟
    • بدون نام IR ۰۷:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۹
      6 7
      اگر قانون هم این اجازه رو بهت بده تو که "اخلاق" داری. خرید ویندوز کپی یه شکلی از دزدیه. برای دزدی که حتما نباید از دیوار مردم بالا بری.
    • بدون نام IR ۱۲:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
      2 0
      عزیزم اصلش رو کجا میشه پیدا کرد اینجا البته اگه عزیزان فروشنده آگاهانه یا غیرش نندازن بما؟؟!!!
  • بدون نام IR ۱۲:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۹
    3 1
    برای ما ایرانی ها که گرانتر شده. قبلاً 200 دلار 200 هزار تومان بود الآن 69 دلار از 200 هزار تومان فراتر است.
  • محاسباتی IR ۱۵:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۹
    5 0
    این مایکروسافت فکر ما ایرانی ها رو نمی کنه وگرنه باید ویندوز رو رایگان عرضه می کرد چون دیر یا زود ما کرک خواهیم کرد و یک عمر به خوبی و خوشی از آن استفاده خواهیم کرد و چه لذت هایی خواهیم برد و اما چه لذتی داره ویندوز 8 رایگان ! برای پول ما یک دلارم خیلی گرونه میشه پنج هــــــــــــــــــزار تومـــــــــــــــن حالا : 69*5000=345000تومـــــــــــــن هنوز مایکروسافت یک دلار تخفیف داده وگرنه می شد 350000تومــــــن حالا بخواهیم سه تا صفرشم حذف کنیم میشه 350 تا بازم گرونه نمی ارزه باید به فکر ویندوز ملی باشیم وگرنه بی ویندوز میشیم .NW
    • شاهین IR ۰۵:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۱
      5 0
      خیلی بامزه گفتی ..ههههههه
  • قیمت A1 ۱۷:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۲
    0 1
    ببخشید من 8 سالمه لطفا قیمت دلار را به تومان کنید تا من هم بفهمم دنیا چه خبره؟‍؟؟؟ خواهشا