یک هفته پس از حادثه واژگونی اتوبوس دانش آموزان بروجنی، وزیر آموزش و پرورش به عیادت مصدومان این حادثه در شهرکرد رفت.

به گزارش خبرآنلاین؛ حمیدرضا حاجی بابایی صبح پنج شنبه با حضور در بیمارستان آیت الله کاشانی شهرکرد از 8 نفر مصدومان سانحه تصادف اتوبوس راهیان نور عیادت کرد.

زینب خدادادی، دانش آموز حادثه دیده در این سانحه گفت: بسیار خوشحالم که رهبر معظم انقلاب طی پیامی با ما ابراز همدردی کردند. بسیاری از همکلاسان و همسفران ما طی این اردوها حال و هوای معنوی بسیار بالایی کسب کرده بودند.

همچنین مهسا عبداللهی، دانش آموز حادثه دیده در این دیدار گفت: اگر سلامتی خود را بازیابم و توفیق مجدد سفر راهیان نور نسیبم شود حتما به این سفر خواهم رفت زیرا به عشق شهدا عازم این سفر شدم.

وزیر آموزش و پرورش هم گفت: وقتی خبر سانحه را شنیدم بسیار نگران و متاثر شدم. اردوهای راهیان نور و دانش آموزی همانند دوران حضور دانش آموزان در جبهه است.

در این دیدار حجت الاسلام نبویان نماینده مردم تهران، کوچکی نژاد نمایند مردم رشت، علی اصغر عنابستانی، استاندار چهارمحال بخیاری و تعدادی از مدیران آموزش و پرورش حضور داشتند.

 

دو عضو کمیسیون آموزش در ختم دانش آموزان بروجنی شرکت می کنند

محمدمهدی زاهدی رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: نبویان و کوچکی‌نژاد دو عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات، برای حضور در مراسم هفتم کشته شدگان بروجن، که امروز برگزار می‌شود، حضور پیدا خواهند کرد تا پیام تسلیت و ابراز همدردی تمامی اعضا و نمایندگان را به خانواده‌های داغدار ابلاغ کنند.

او به ایسنا گفت: در مراسم هفتم دانش‌آموزان کشته شده بروجن قرار است وزیر آموزش و پرورش نیز حضور پیدا کند که مطمئنا بعد از این مراسم جلسه‌ای با حضور نمایندگان، وزیر و مسوولان استانی برگزار خواهد شد.

به گفته‌ زاهدی، نتایج این جلسه در قالب گزارشی در کمیسیون آموزش و تحقیقات ارایه خواهد شد.

 

آموزش و پرورش و بیمه، دیه و خسارت مصدومان را می دهند
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش از پرداخت تمامی هزینه‌های درمانی مصدومان حادثه اخیر راهیان نور استان چهارمحال و بختیاری توسط آموزش و پرورش و نظام بیمه‌ای کشور خبر داد.

وحید کیارشی گفت: نظام بیمه‌ای کشور 126 میلیون تومان دیه به مصدومان و درگذشتگان سانحه تصادف اتوبوس اردوی راهیان نور خواهد پرداخت.بیمه ایران به خانواده دانش آموزان متوفای این حادثه مبلغ یک میلیون و 800 هزارتومان بابت بیمه حوادث دانش آموزی پرداخت خواهد کرد.

کیارشی گفت: تمام هزینه‌های درمانی حادثه دیدگان این سانحه توسط وزارت آموزش و پرورش و نظام بیمه‌ای کشور پرداخت خواهد شد.

4747

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 253723

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۳:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۴
    50 1
    یک میلیون و هشتصد هزار تومان ؟؟؟؟؟؟!!!!! البته این مبلغ به عنوان هزینه چای افرادی است که جهت تسلی خاطر بازماندگان به خانه های آنها سر میزنند
  • محمد IR ۱۶:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۴
    60 0
    میشه یکی بگه استعفا رو کی باید انجام داد.....
    • دانش اموز IR ۲۳:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۴
      3 2
      ای کاش رییس جمهور عزل این اقای وزیر را بزند تا درس عبرتی برای دیگرا شود
  • محمد IR ۲۱:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۴
    9 1
    فکر کنم اسعفا از اون پول بیشتر تسلی خاطر باشه...
  • معلم ابتدایی از تهران IR ۲۳:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۴
    10 0
    حالا کی باید عذر خواهی کنه؟ کی باید عزل بشه؟ کی دیگه کارهای اجباری در مدارس نگذارد؟ خدایا خودت کمک کن
  • همدرد IR ۰۰:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۵
    11 0
    واکنش دولت به کشته شدگان حادثه همین قدر است ؟ اگر یک پیر مردی که 99 سال عمر از خدا گرفته است در اثر تصادف فوت شود یا یک بچه بالای چهار ماه در شکم مادرش در اثر تصادف سقط شود باید دیه کامل یک آدم را به خانواده متوفی بدهند وگرنه کار به دادگاه و شکایت و ... می کشد .این بچه های نخبه بی گناه مردم در نظر بیمه کمتر از دو میلیون می ارزیدند ؟ یعنی در این زمان که مهریه یک خانم با هر کیفیتی حد اقل 100 سکه بهار آزادی رقم خورده است ارزش این بچه ها که دولت اینقدر مردم را به اضافه کردنشان تشویق می کند یک سکه و نیم بوده است ؟ دست گلشان درد نکند.خسته نباشند .بعد می گویند چرا مردم بچه دار نمی شوند .آخر خیلی قدر بچه هایشان را می دانید .بیچاره کسی که جان بچه اش را به شما بسپارد .
  • محمدصادق IR ۱۶:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۵
    8 0
    بروجن دیگر مثل قبل نمی شود... ما بروجنی ها ماندیم و یک دنیا غم
  • بدون نام IR ۱۱:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۷
    3 0
    چرازمین و زمان رو به هم میدوزن که بگن این اردو اجباری نیست؟ حداقل وقتی خانوادهای که بچه دوم دبیرستانی دارن مبدونن که اجباریه. دروغ تاکی