ایسنا نوشت:

 رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از بازگشایی اتوبان صدر خبر داد.

سرهنگ سعید اسماعیلی  با اشاره به اینکه ساعت 16:30 در مسیر شرق به غرب صدر حوالی زرگنده بخشی از پایه‌های پل بزرگراه دو طبقه صدر که در حال احداث بود، ریزش کرده است، گفت: در پی این حادثه، تمام سطح معبر بزرگراه صدر، مسدود شد.

وی با اشاره به اینکه خوشبختانه این حادثه هیچ‌گونه تلفات جانی نداشته است، تاکید کرد: از همان ابتدای اعلام این حادثه، ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با حضور در محل حادثه، نسبت به اعمال محدودیت‌های ترافیکی اقدام و خودروها را به بزرگراه‌های امام علی (ع) و خیابان شریعتی هدایت کردند.

رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور تهران با اشاره به اینکه انسداد بزرگراه صدر موجب سنگینی بار ترافیک در اکثر محورهای مواصلاتی از جمله بزرگراه همت مسیر شرق به غرب، خیابان‌های شریعتی و ولیعصر (عج)، طول بزرگراه مدرس، خیابان ولیعصر (عج) پل پارک وی و... شد، گفت: حدود ساعت 19:45 با تلاش ماموران شهرداری تهران، این محور مجددا بازگشایی شد .

1717

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 253670

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۲۳:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۳
    8 0
    هنوز ساختش تموم نشده و ماشین رد نشده ریزش کرده یعنی؟!!!!!!!!!!!!
  • کامران IR ۲۳:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۳
    8 1
    خدا به خیر کنه. هنوز افتتاح نشده شروع به ریزش کرده!
  • بدون نام IR ۲۳:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۳
    12 0
    ترافيك امشب شمال تهران بي سابقه بود. من ١ ساعت و نيم توي ترافيك خيابان دولت بودم.
  • بدون نام EU ۰۰:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۴
    6 0
    تلفات جاني نداشت . چند تا ماشين داغون شد وچند نفر مجروح ؟
  • موسوی IR ۰۰:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۴
    11 3
    عزیز من پل و عرشه ریزش نکرده بلکه یکی از پایه های موقت به جهت مشکل قالب موقت آن منفک شده و این پایه با افتادن مسیر را مسدود نمود.و هیچ خسارت مالی و جانی هم خدا رو شکر نداشت.
  • بدون نام IT ۰۰:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۴
    7 0
    خدا رحم کند.می دانید یکی از آن افرادی که جرثقیل همین طرح روی آنها افتاد فوت کردند؟
  • مجید IR ۰۲:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۴
    6 0
    آخر این پل سقوط میکنه...آخه چقد عجله؟!
  • متولد ماه مهر IR ۰۷:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۴
    10 0
    تو برنامه ... عنوان شد که CNtower کانادا فقط 17mm در نوک 355متریش از مرکز برج انحراف داره، تونل دسترسی به قلب معدن با طول 2800 متر کمتر از 6mm انحراف داره! تو رسانه‌های خودمون: اسکلت بتنی ساختمان تکمیل نشده 6 طبقه در منیریه فروریخت! همین الان هم عزیزانی که از شیخ‌فضل ا... به تقاطع جناح و اون پروژه لابیرنت (!!) میرسند، اگر کمی دقت کنند متوجه اختلاف سطح و مسیر (درصفحه محل برخورد قطعات) به اندازه حداقل 15سانت (در فاصله کمتر از 50m خواهند شد!! با پل میلائو مقایسه کنید که دوقطعه 1200 متری زمان رسیدن به هم کمتر از 1cm اختلاف داشتند که باتوجه به کابلی بودن پل و امکان تنظیمات ناچیز بوده! عزیزان به ویژه درمسیر شرق به غرب این تقاطع میتوانند درمحل اتصال قطعات بالای بزرگراه براحتی و با کمی دقت ببینند!