محسن مهرعلیزاده رئیس اسبق سازمان تربیت‌بدنی روز گذشته برای دقایقی مهمان ما بود و به برخی سؤالات پیرامون وضعیت فوتبال و ورزش کشور پاسخ داد.

به گزارش خبرآنلاین؛ مهرعلیزاده از خاطرات دوران مدیریتش در ورزش گفت و اینکه حالا شرایط فوتبال ما چگونه است. صحبت‌های او را می‌خوانید:
***
* در زمان مدیریتم همیشه سعی کردم با رسانه‌ها تعامل خوبی داشته باشم. اهالی قلم و رسانه به راحتی از ما انتقاد می‌کردند و البته ما هم تا جایی که می‌توانستیم از نظرات آنان استفاده می‌کردیم. عیسی اسحاقی (مدیرکل روابط عمومی وقت سازمان) هم خودش رسانه‌ای بود و در مجموع فکر می‌کنم شرایط خوبی وجود داشت و همه راضی بودند.
* شرایط حال حاضر تیم‌ملی به گونه‌ای است که فکر می‌کنم بتوانیم به جام‌جهانی صعود کنیم. کره‌جنوبی را خوب بردیم و ان‌شاء‌الله ازبکستان را هم شکست خواهیم داد.
* زمان من تیم‌ملی بهترین عملکرد را داشت. دادکان مدیری دلسوز و پیگیر بود. برانکو را هم که آوردیم، بسیار عاقل و باهوش بود. بازیکنان بزرگی هم در تیم‌ملی بودند. حتی نیمکت تیم‌ملی پرمهره بود. تیم‌ملی بازی‌های درخشانی از خود ارائه می‌کرد و مردم راضی بودند.
* برای تقویت تیم‌ملی بحث بر سر آوردن وحید هاشمیان بود. هم ما اصرار داشتیم او بیاید، هم دادکان پیگیر بود. باور کنید در زمان مدیریتم، من و دادکان نداشتیم. همه هدف‌مان موفقیت تیم‌ملی بود که این کار انجام شد.
* دوره من بهترین بردها را مقابل تیم‌های عربی بحرین، قطر و اردن داشتیم. به هر حال روی این تیم‌ها حساسیت‌های زیادی وجود داشت و ما هر سه تیم را به خوبی بردیم و همه را شاد کردیم. در بازی با بحرین و قطر مسئولان دو تیم میزبان شرایط سختی را برای ما رقم زده بودند و هرچه اعتراض می‌کردیم که بلندگوی ورزشگاه نباید در اختیار لیدرها باشد، توجهی نمی‌کردند. تیم‌ملی هم درس خوبی به هر دو تیم داد.
* مقابل اردن یادم هست که قبل از بازی ملاقاتی با مسئولان کشوری میزبان داشتیم. پادشاه اردن استرس شدیدی برای این بازی داشت. نیم ساعت از سیاست حرف زدیم و او سریع صحبت را به سمت فوتبال عوض کرد. با حالتی سرشار از استرس می‌گفت ما می‌بریم. من هم گفتم فوتبال همین است. برد و باخت دارد، به هر حال نتیجه داخل زمین رقم می‌خورد. پس از پایان بازی خبری از کرکری‌ها نبود. حتی مسئولان میزبان را هم ندیدیم! برد عالی بود و من فراموش نمی‌کنم.
* نمی‌دانستم وزیر ورزش پس از پایان بازی با کره‌جنوبی از شدت خوشحالی کروش را در آغوش گرفته و به آن شکل خوشحالی کرده است. برایم جالب بود.
*کفاشیان یک ذخیره الهی است برای ورزش که آمده و مانده. همه باید از وجودش لذت ببریم(می خندد)
* در پایان این گفت‌وگو یکی از اعضای تحریریه از مهرعلیزاده پرسید که شما زمانی گفته بودید اسکی ورزش مفرحی است و همه باید به این ورزش رو بیاورند. ما هم طنزی نوشتیم و به قیمت آن زمان مصاحبه کردیم که با این هزینه بالا چطور می‌شود سراغ ورزش اسکی رفت و روابط‌عمومی سازمان هم یک جوابیه عریض و طویل بابت این مطلب فرستاد. مهرعلیزاده با شنیدن این صحبت‌ها خنده‌ای کرد و گفت: خب اسکی واقعاً ورزش خوبی است. زمان ما می‌شد با دلار 800 تومانی اسکی کرد ولی حالا شرایط بهتر هم شده و اگر شما از دوره ما 100 دلار 800 تومانی نگه می‌داشتید، حالا آن را 4 هزار تومان می‌فروختید و از امکانات ورزشی به خوبی استفاده می‌کردید!
 

4141

کد خبر 253215

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =