تیم ملی فوتبال بعد از مدت​ها با همیاری همه قوه​ها و بویژه یاردوازدهم، توانست یک هدیه ملی به مردم اهدا کند و با یک گل کره جنوبی را شکست بدهد، باتوجه به دعوت از ملی​پوشان در برخی برنامه​های بیربط، می توان متصور شد که اتفاقاتی از این دست در رسانه ملی رخ بدهد؛این البته یک احتمال است!<BR>

4شنبه شب گذشته؛ برنامه «سفر بخیر» با دعوت از جواد نکونام، به بررسی سفر در کشور پرداخت! مجری این برنامه فوتبال را با «سفر» عجین دانست و از نکونام خواست توصیه هایی برای سفر به مردم داشته باشد...


و اما بعد...
جواد نکونام در برنامه سفره ایرانی
مجری: جوادجان، به هر حال نقش تغذیه در فوتبال غیر قابل انکار است، نظرت درباره سس اردک و پیتزا قارچ و مرغ با آویشن اضافه و کلا سفره های ایرانی چیست؟ شما چه ادویه ای رو بیشتر در اردوهای تیم ملی استفاده می کنین؟
جواد نکونام در برنامه بچه خانواده
مجری: بالاخره عوض کردن بچه با عوض کردن روحیه مردم بعد از یک شکست بد و نتایج ضعیف، رابطه مستقیم داره، شما چطور بچه رو عوض می کنید طوری که نسوزه و عصبی نشه؟
جواد نکونام در برنامه تاریخ ایرانی
مجری: جواد جان می‌دانی که ایران در سال 1289 یکبار پای میز مذاکره با کره‌ای‌ها نشست و بدجوری حالشان را گفت. من خودم یادم هست پدربزرگم تعریف می‌کرد که میرزا ملکم خان در آن نشست، به کره‌ای ها گفته شما مال این حرفا نیستید...به نظرم تو هم با گلی که زدی همینو گفتی...نظرت درباره تاریخ ایران و کره چیه؟
جواد نکونام در برنامه دیروز، امروز، فردا
مجری: اطلاعات ما نشان می‌دهد که دشمن درصدد بود از بازی ایران – کره و در صورت شکست، یک فتنه جدید بسازد. فتنه 91 که با برنامه‌ریزی دقیق هم همراه بود. برای این بازی از هفته‌ها قبل تدارک دیده بودند و چند رسانه داخلی هم به کمک شان شتافته بودند اما شما به خوبی این فتنه رو در دقیقه 74 خنثی کردین و در 22 دقیقه بعد هم با ایستادگی مردانه، برای همیشه چشم فتنه رو کور کردین. نظرتون درباره فتنه 88، مقصرین و مسببین آن چیست؟ چه توصیه‌ای برای جوانان در مواجهه با این فتنه‌ها دارین؟

جواد نکونام در برنامه راز
مجری: اسپیلبرگ خودش اومده وسط میدون. یعنی تمام هالیوود بازی رو واگذار کردن و حالا گنده خودشون رو فرستادن وسط. خود همین بازی ایران و کره، یک سکوی پرش بود برای اینکه بگن نظام حالا با یک چالش جهانی در رفتن به جام جهانی مواجه شده. مجری سی‌ان‌ان پریشب داشت می‌گفت اگر ایران این بازی رو هم ببازه؛ هم غرب رو از دست داده و هم شرق رو...حالا اینها با این شکست یه تودهنی دیگه خوردن و سهم شما در این عقب نشینی تاکتیکی دشمن خیلی بالا بود. در جریان هستید که صهیونیست‌ها بورس شرط بندی برای باخت ایران تشکیل داده بودند و سه شبانه روز بمباران رسانه‌ای می‌کردن که تیم ملی در داخل هم طرفدار نداره و این ناشی از فشارهای تحریمی است. می‌خواستن نشون بدن که حمله نزدیکه و با این شکست می‌شه حمله کرد که نشد. شما تحلیلتون از حضور اسپیلبرگ، جوسازی صهیونیست‌ها و شکست کره جنوبی چیه؟
***

اخبار بیست وسی
برد شیرین تیم ملی در تهران، بازار بورس را هم لرزاند. گزارش خبرنگار ما حاکی است شاخص‌های بازار بورس تهران بعد از این پیروزی به شکل وحشتناکی بالا کشید و این در حالی است که در همین لحظه بورس در ایتالیا، لندن، واشنگتن و پاریس خیلی پایین کشیده. همچنین اتاق بورس کره جنوبی بعد از این شکست در آستانه ورشکستگی قرار گرفت...
تصویر یک کره جنوبیایی(!) در حال توی سر زدن خودش...: واقعا نمی‌دانم چه شد که یکدفعه اینطوری شد...داریم بد بخت می‌شیم.
یک کره‌ای دیگر: هیچوقت شاخص‌ها اینطوری سقوط نکرده بود فکر کنم تا شب نشده فلاکت زده بشیم.
***
آگهی بیست‌وسی
چرا تیم ملی همیشه کره را می‌برد؟/ تیم کره چرا در تهران همیشه به ما می‌بازد؟ علل شکست‌های کره‌ای ها به ایران چیست؟/ آیا کره بازهم به ایران خواهد باخت؟ / این شکست چقدر کره را در تاریخ تمدن عقب می‌اندازد؟...کارشناسان مسائل استراتژیک و خاورمیانه همراه با جواد نکونام پاسخ می‌دهند...گفتگوی ویژه خبری. شبکه دوی سیما
***
مجری بیست‌وسی: و اما بشنوید از بازار دلار و سکه. برد تیم ملی بازار دلال ها را هم کساد کرد. رییس اتاق مبادلات ارز می‌گوید بعد از این برد، حباب ها ترکیده‌اند و قیمت ارز مرجع از 2560 به 2540 تومان رسیده است.
***
مجری: برد تیم ملی تنها در ایران، بمب خبری نبود، لندن هم از این پیروزی تکان خورد. گزارش همکارم از لندن را ببینید:
اینجا بن بست مارینا در حوالی کاخ ملکه است. بن بستی که بستی‌های لندن اونجا جمع می‌شن و بست می‌زنن...امروز و ساعتی بعد از شکست کره از ایران، مردم خیابانی که این بن بست در اونجا واقع شده، به این محل فساد سرازیر شدند و بستی‌ها رو بیرون انداختند. اونها برد 10 نفره ایران رو دلیل افزایش اعتماد به نفس شون اعلام کردند.
یک لندنی غیور: ما خسته شدیم از این همه فساد و کثافت...حالا هم خودمون آستین بالا زدیم و اومدیم برای پاکسازی...زنده باد ایران!
یک لندنی غیور دیگر: اینجا سالها محل بست و دود یک عده معتاد عوضی بود. پلیس هم با اونها بود...واقعا اینجا هیچکس به فکر مردم نیست...ما خوشحالیم که خودمون پدر اونا رو دراوردیم.
یک خانم لندنی غیور: من بعد از تماشای بازی به خودم گفتم چطور ایران 10 نفره تونست، ما نتونیم؟ بعد دست نوه‌ام رو گرفتم و اومدیم این خاک بر سرها رو بیرون انداختیم.
نوه یک خانم لندنی غیور: من و مادربزرگ امروز خیلی خوشحالیم...ایران به ما اعتماد به نفس مضاعف داد...
خبرنگار: پلیس لندن با برخورد شدید با این مردم، اهالی معتاد این بن بست را به بن بستی دیگر منتقل کرد. پلیس همچنین برای متفرق کردن مردم از بلندگوی دستی و ایجاد آلودگی صوتی بیش از حد استفاده کرد به طوریکه محققان دانشگاه مریلند اعلام کردند: این اقدام پلیس مخل آرامش و باعث افزایش سکته قلبی در میان مردم است...

 

 

 

محسن حدادی

6060

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 252096

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 21
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۸:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۸
    130 9
    جالب بود
    • بدون نام IR ۱۱:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۹
      31 2
      یعنی دمت گرم.........حسابی اشکم در امد از خنده
  • من IR ۱۸:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۸
    115 7
    آقا دمت گرم... کارت حرف نداره!
  • محمد IR ۱۸:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۸
    95 6
    عالی بود
  • omidss IR ۲۰:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۸
    50 2
    خیلی عالی بود واقعا خوشم اومد....هرکی نخونده پیشهاد میکنم حتما کامل بخونه
  • بدون نام CA ۲۰:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۸
    35 3
    باحال بید جیگر
  • خودم IR ۲۰:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۸
    56 3
    قسمت دیروز امروز و فردا و گفتگوی ویژه خبری عالی بود
  • من US ۲۱:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۸
    43 3
    تركوندي خبر انلاين:)))))))))))))) منفجر شديم از خندههههههه:)))
  • azarazare IR ۲۱:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۸
    36 3
    واقعاً لذت بردم - ممنون از نویسنده ............
  • رضا ولا!!! IR ۲۱:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۸
    33 3
    دست و قلمتان گل افشان بسيار زيباست اصل مطلب را همينطوري بايد گفت ولي....
  • معین IR ۲۳:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۸
    30 3
    درود برشما پاینده باشید
  • بدون نام IR ۲۳:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۸
    7 27
    آب رو بریز اونجایی که ... ما که از برد ن کره خوشحال شدیم
  • چلیبی IR ۰۰:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۹
    24 1
    بیست بود حواست باشه سطح کارات پایین نیاد خواننده بی وفاست!
  • خسرو IR ۰۱:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۹
    22 2
    با تمام کلمات و جملات حال کردم. مخصوصا اخبار بیست و سی و به همراه آگهی هایشان.
  • بدون نام IR ۰۸:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۹
    18 2
    خیلی باحال بود. درست عین خودشون.........
  • مریم IR ۱۱:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۹
    17 1
    ممنون>از بیمارستان برگشتم.خسته کوفته.مرسی از مطلب قشنگتون که باعث شد بخندمو هم ...
  • مجيد IR ۱۱:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۹
    19 1
    خيلي زيبا بود ادامه بديد و اين تابو زشت خودساسوري رو بشكنيد
  • سامان IR ۱۸:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۹
    13 1
    خندیدم ... البته نه واسه شوخ طبعیتون....کارم از خنده گذشتست بدان میخندم.....اون از قیمت دلار...اون از قیمت پراید...اون از قیمت مسکن....این از ازادی بیان خبر انلاین که هر نظری دوس داره نمایش میده....انصافا بهترین کار همینه...بشینیم دوره همی بخندیم
  • سامی IR ۱۹:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۹
    14 2
    خیلی بخش 2030 جالب بود از این 2030ها بازم بنویس من تازه مطالبت را دیدم به وبلاگ من هم سر بزن
  • بدون نام IR ۱۹:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۳۰
    8 1
    ممنونننننننننننننننن!
  • میلاد IR ۲۲:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۷/۳۰
    8 1
    عااااالی بود ... :))))) خیلی حال میکنم با این طنز ... آفرین ...