مهر نوشت:

 

 

رئیس مرکز فوریت های پزشکی استان البرز با اعلام اینکه تصادف بین دو دستگاه اتوبوس در بزرگراه کرج - قزوین، 24 مصدوم برجای گذاشت گفت: تاکنون از این حادثه جراحت منجر به فوت گزارش نشده است.

 

صبح امروز در اثر سانحه رانندگی میان دو دستگاه اتوبوس که از تهران به سمت قزوین که در حال حرکت در محدود شهرستان ساوجبلاغ بودند برخورد 24 نفر از مسافران هر دو اتوبوس مجروح شدند.

رئیس مرکز فوریت های پزشکی استان در این خصوص گفت: این حادثه ساعت حدود پنج بامداد امروز در محدوده جغرافیایی شهر هشتگرد از توابع شهرستان ساوجبلاغ استان البرز رخ داد. وی ادامه داد: این دو دستگاه اتوبوس همزمان از تهران به سمت قزوین در حرکت بودند که با هم برخورد کردند.

سلیمی گفت: تمام مصدومان این حادثه توسط کارشناسان درمانی و آمبولانس های مرکز فوریت های پزشکی استان البرز به بیمارستانهای این استان انتقال یافتند. از این حادثه تاکنون جراحت منجر به فوت گزارش نشده است و علت حادثه در دست بررسی است.
 

4545

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 252034

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بب AT ۰۸:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۳۰
    0 0
    سلام من صحنه بعد از تصادفو رو دیدم دو تا اتوبوس از سمت قزوین به سمت کرج میومدن که از پشت به یه کامیون که بارش گوجه بود زده بودن و با شکستن گارد ریل ها اومده بودن این طرف و یکیشونم حتی از لاین اینورم عبور کرده بود و به یه تپه خاکی کوچیک خورده بود و متوقف شده بود.
  • س.م A1 ۰۶:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۹
    0 0
    سلام مریضارو من وهمکارم پذیرش کردیم حالشون خوبه اکثرا مورد فوتی نداریم تعدادشون 29 نفر بوده تا الان که پذیرش شدن با ارزوی سلامتی برای همشون