یکی از نمایندگان معترض به ثروت کلان محصولی از استنادات وزیر رفاه در تشریح ساده زیستی اش در کمیسیون‌های مجلس سخن گفت.

به گزارش خبرآنلاین، مهدی سنایی که درمخالفت با وزارت رفاه صادق محصولی در جلسه روز یکشنبه مجلس نطق کرده بود، امروز در راهروهای مجلس در جمع برخی خبرنگاران پارلمانی، میزان ثروت محصولی را 200 میلیارد تومان دانست و با بیان اینکه او هرگز ثروت کلان خود را تکذیب نکرده است، گفت: نکته جالب ماجرا اینجاست که چهره‌هایی همچون زارعی و کوچک‌زاده مدافع تولید ثروت شده‌اند!

او که درباره ساده زیستی محصولی در نطق خود مطالبی را عنوان کرده بود، به خبرنگاران گفت: دور قبل که ایشان به عنوان وزیر کشور به مجلس معرفی شدند، در جلسات کمیسیون‌ها در مقابل سوالات نمایندگان از ساده زیستی‌شان گفتند. مثلا عنوان کردن که اگر مبل های خانه شان را در خیابان بگذارند، هیچ کس حاضر نیست آنها را ببرد، چون بسیار مستعمل هستند.

به گفته وی یکی دیگر از مستندات محصولی برای اعلام ساده‌زیستی اش این بوده که فرزندش در مدرسه از فرزند علی مطهری، 50 هزار تومان پول قرض کرده است و این نکته را مطهری به محصولی گفته و پرسیده است که چرا پول کافی به فرزندانت نمی‌دهی؟ محصولی هم پاسخ داده که به اندازه ضرورت پول در اختیار فرزندانش می‌گذاشته است.

سنایی در پاسخ به سوالات خبرنگاران که می‌گفتند، کوچک زاده پس از اتهام زنی به ثروت او و مطهری چه اقدام عملی دیگری داشته است؟، گفت: همان روز ایشان نزد من آمدند و گفتند که می‌خواهند درباره هزینه های تبلیغاتی من افشاگری کنند و طرح سوال کنند که این پول را از کجا آورده‌ام؟ من هم به او گفتم که لیست کامل هزینه‌هایم را دارم و حاضرم به او ارائه دهم که خیلی به زحمت نیفتد.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 25202

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۲۰:۰۹ - ۱۳۸۸/۰۸/۲۶
    0 0
    یه چیزی بگید بگنجه!!
  • بی نام IR ۲۰:۲۳ - ۱۳۸۸/۰۸/۲۶
    0 0
    محصولی اوازه ثروت بی حدش شهره عالم وادم شده اولین بار که ایشان به عنوان وزیر به مجلس معرفی شدند به خاطر همین ثروت مجبور به انصراف شدند اگر فرزندشان از پسر اقای مطهری قرض گرفته اند چرا علی مطهری یکی از دلایل مخالفت با ایشان را داشتن ثروت انهم ثروتی که معقولانه به دست نماید عنوان کرده اند . به ایشان بگویید بس است گول زدن مرد م در باره مردم چی فکر می کنید که این چرندیات را به خورد مردم می دهید خانه شما در اقدسیه شهره شهر است
  • بدون نام IR ۱۱:۱۰ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۱
    0 0
    بعیداست
  • بدون نام IR ۱۲:۵۰ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۱
    0 0
    اینکه چه تعداد از دانش اموزهای ایرانی درمدارسی تحصیل میکنند که بتونن از همککلاسی هاشون پنجاه هزار تومن قرض کنن واوناهم داشته باشن که به رفیقشون پجاه تومنو بدند خود نشاندهنده اینستکه فرزندان مسئولین در مدارس دولتی خیلی معمولی درس میخونن و از ساده زیستی فوق العاده ای برخوردارند