رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه رقابت ایران و آمریکا هر چه به فینال نزدیک شود بهتر است ، گفت: ما دوست داریم زودتر این اتفاق رخ دهد.

محمدرضا نقدی در حاشیه تجمع 10 هزار نفری بسیجیان در میدان فلسطین تهران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: زمانی که آمریکا به لحاظ اقتصادی و سیاسی ابرقدرت دنیا بود ملت ایران در مقابل او ایستادگی کرد و شاه را از ایران بیرون کرد اما الان که همه چیز برعکس شده ، اقتصاد آمریکا ورشکسته است و از لحاظ سیاسی نیز دچار ورشکستگی شده، حالا بگوییم می خواهیم با آمریکا مذاکره کنیم؟ البته برخی وابستگان در داخل آرزوی ارتباط با آمریکا را دارند اما حرف‌هایی که سیاستمداران ما در این خصوص می زنند بیشتر یک نوع بازی سیاسی است.
به گزارش مهر وی با بیان اینکه در آستانه انتخابات دشمنان تحلیل غلط خود را از انتخابات گذشته دارند، افزود: آنها تصورشان این است که در شرایط فعلی با تهدید و فشار، مردم به سمت کسانی می روند و به افکاری رای خواهند داد که سازگار هستند در صورتی که مردم ما اهل مقاومت و ایستادگی هستند.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین اظهار داشت: مردم در انتخابات پیش رو نشان خواهند داد که به انقلابی ترین افراد رای خواهند داد.
سردار نقدی در توصیه ای به مسئولان اظهار داشت: همه ما مسئول هستیم و باید به عظمت رهبری و به این ملتی که با همه مشکلات صبر کرده و ایستاده است توجه بیشتری کنیم و مسئولان در شان این مردم مقاومت کرده و وظایف خود را به درستی انجام دهند.
/2929
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 252017

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 11
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ehsan US ۱۲:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۸
    114 3
    با تمامی احترامات میتونم از جناب سردار بپرسم ماهی چند حقوق میگیرن؟ آیا واسه کار به هرجا رفتن سر به پایین به سمت خونه رفتن؟ ایا زندگیشون تحت تاثیر عوامل امروزی قرار گرفته ؟ ایا اجاره خونه های سنگین حتی در حاشیه شهر رو حس کردن؟ ما زندگی ساده رو خیلی دوست دارییم ولی بخدا نمیشه...؟ در اینکه امریکا دوست نداره پیشرفت کنیم دوست نداره ایرانی سربلند ببینه هیچ شکی نیست!
  • بدون نام IR ۱۳:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۸
    117 2
    جناب سردار نقدی امیدوارم فینالی که منتظرش هستید جنگ نباشه
  • سید IR ۱۳:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۸
    106 1
    سردار محترم شما تا حالا سئوال کرده اید چرا قیمت ها بالا رفته است و مردم نمی دانند چه کار کند؟ شما و امثال شما در این راه چه کرده اید؟
  • بدون نام IR ۱۳:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۸
    82 2
    امیدوارم بازی به پنالتی نکشه
  • بدون نام JO ۱۳:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۸
    136 1
    آخه این آقا چه کارست که اینقدر از طرف مردم صحبت میکنه؟!
    • بدون نام IR ۱۶:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۸
      53 2
      گوبلز
  • داود IR ۱۶:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۸
    59 2
    همه چی آرومه.... من چقدر..... حالا همه با هم
  • امیر IR ۱۶:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۸
    69 2
    سردار .دشمن اول ما آمریکا نیست .اون که اصلا عددی نیست.دشمن ما اون کسایی هستن که تو مملکت خودمون به اسم دین خیانت میکنند.حیف قدر این مردم رو باید دونست.
  • بدون نام GB ۱۷:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۸
    71 2
    اقتصاد ورشکسته؟ مگه اونجا هم دلار گرون شده؟
  • بدون نام AU ۱۹:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۸
    36 1
    میشه اصلا تعریف اقتصاد ورشکسته را برای ما تشریح کنید، شاید دنیا فهم درستی از اقتصاد نداره و این زمان خوبی ما از دانش شما در مقایسه کردن اقتصاد سالم و ورشکسته استفاده کنیم. مثلا موردی پیش آمده که نمیدونم حضرت عالی مطلع هستید یا نه و اونکه قیمت ارز همینطوری بصورت خود جوش در طول یکسال اخیر از ۱۴۰۰ به ۳۹۰۰ رسید و یا در سال ۱۳۸۳ قیمت دلار ۸۵۰ بود و امروز ۳۹۰۰
  • مهدی IR ۲۱:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۸
    6 30
    دوستان توجه کنند که دم انتخاباته و دشمن از هر دری میخواهد وارد شود این گرانی وتورم اخیر محصول مشترک فتنه اقتصادی دشمنان و شرارت برخی افراد سودجوی داخلی می باشد مطمئن باشید این افزایش ناگهانی قیمتها حبابی بوده و در صورت بصیرت داشتن مردم مومن و انقلابی و همیشه در صحنه این فاجعه اقتصادی به خیر و خوبی تمام میشود . والله مع الصابرین