مهر نوشت:

یکی از بانیان اصلی سوال از رئیس جمهور با تاکید بر اینکه سوال از رئیس جمهور به هیچ وجه سیاسی‌کاری نیست و صرفا کار اصلاحی به شمار می رود گفت: رهبر معظم انقلاب نیز همواره تاکید دارند نباید قواسالاری در کشور حاکم باشد و قوای سه گانه با هم همکاری داشته باشند، لذا هدف ما حرکت کردن در جهت منویات مقام معظم رهبری است .
محمد دامادی با اشاره به امضای 102 نماینده برای طرح سوال از رئیس جمهور گفت: رئیس جمهور باید طبق قانون حتما در مجلس حضور پیدا کند چراکه هدف سوال کنندگان رسیدن به یک نقطه مثبت است .
وی با بیان اینکه سوال از رئیس جمهور در راستای تعامل مجلس و دولت و خدمت به مردم است، گفت: حضور رئیس جمهور در مجلس موجب می شود ضمن بحث و تبادل نظر با نمایندگان نتایج مثبتی حاصل شود که البته این موضوع به رفتار افراد حاضر در جلسه سوال از رئیس جمهور هم برمی گردد . طراحان سوال از رئیس جمهور به دنبال این هستند تا اگر ایشان مشکلی دارند حل کنند .
عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه شأن احمدی‌نژاد بالاتر از آن است که در نشست سوال از رئیس جمهور به کسی توهین کند یا بد و بیراه بگوید، گفت: بنده بسیار این موضوع را بعید می دانم و اینکه برخی مطرح می کنند ممکن است رئیس جمهور واکنش بدی در زمان حضور در مجلس از خود نشان دهد، صحت ندارد . احمدی نژاد بسیار راحت و با آرامش و در راستای دموکراسی به مجلس خواهد آمد؛ چراکه براساس همان قانونی که ایشان رئیس جمهور شده مجلس نیز حق دارد سوال از وی را مطرح کند .
/2929
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 250133

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =