در یک عملیات پلیسی منظم ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان بینالود خراسان رضوی باند بزرگ تهیه و توزیع مواد افیونی متلاشی شد.

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ عباس صارمی فرمانده انتظامی شهرستان بینالود با اشاره به آسیب های اجتماعی پدیده شوم و خانمان سوز موادمخدر در بین جوانان و خانواده ها از اقدامات گسترده اطلاعاتی در شناسایی باندهای تهیه و توزیع مواد مخدر در شهرستان خبرداد.
سرهنگ صارمی در تشریح این خبر گفت: در پی اخبار واصله مبنی بر فعالیت گسترده یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر در شهرستان بینالود اکیپی از ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر این شهرستان اقدامات گسترده ای را در جهت شناسایی و انهدام این باند شروع کردند. وی افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان با همکاری دیگر رده های انتظامی شهرستان در نهایت محل اختفای سرکرده این باند توزیع مواد افیونی را شناسایی و در یک عملیات پلیسی منظم پس از هماهنگی با مقامات قضائی دراقدامی ضربتی متهم را دستگیر و به پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان منتقل کردند.
سرهنگ صارمی افزود: در بازجوئی به عمل آمده متهم به همدستی 6 نفر دیگر در تهیه و توزیع مواد مخدر در سطح شهرستان بینالود اعتراف که با هماهنگی رده های انتظامی شهرستان همگی این افراد شناسایی و دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان بینالود گفت: در بازرسی های به عمل آمده از محل اختفای متهمان بیش از 2 کیلو و 500 گرم انواع مواد مخدر از نوع شیشه،هروئین،شیره و تریاک کشف کردند. وی در پایان افزود: در این رابطه چهار دستگاه خودرو و موتورسیکلت توقیف و متهمان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مقامات قضائی معرفی شدند.
301282

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 249844

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =