رییس‌جمهور در پیامی،برگزاری انتخابات پرشور و انتخاب مجدد هوگو چاوز به ریاست جمهوری ونزوئلا را تبریک گفت.

متن پيام محمود احمدي‌نژاد به شرح زير است:
بسم‌الله الرحمن الرحيم
برادر عزيزم جناب آقاي هوگو رافائل چاوز فرياس
رييس‌جمهوري بوليواري ونزوئلا
برگزاري انتخابات پرشور و انتخاب مجدد جنابعالي به عنوان رييس‌جمهوري را به ملت بزرگ ونزوئلا و جنابعالي صميمانه تبريك مي‌گويم.
كسب اين پيروزي بزرگ مهر تأييد ديگري بر رهبري موفق جنابعالي طي دوران مسئوليت در مسير عدالت‌خواهي، تقويت ارزش‌هاي انساني و پيشرفت و آباداني آن كشور است.
در حقيقت مردم ونزوئلا با انتخاب جنابعالي، بار ديگر استمرار انقلاب بوليواري و تداوم روند توسعه اجتماعي، اقتصادي، علمي و فرهنگي براي ساختن كشوري مستقل، آباد و متكي به توان و ظرفيت ملي را تضمن نمودند. با توجه به نقش تأثيرگذار ونزوئلا، بي‌شك انتخاب جنابعالي از اهميت زيادي در ادامه روند حركت سازنده ملت‌ها و دولت‌هاي آمريكاي لاتين و درياي كارائيب و ساير ملت‌هاي آزادي‌خواه در جهت استقلال و عدالت و پيشرفت خواهد بود.
ضمن تشكر از آحاد ملت ونزوئلا و تأكيد مجدد بر آمادگي جمهوري اسلامي ايران جهت گسترش روزافزون همكاري‌ها با جمهوري بوليواري ونزوئلا، اميدوارم در پرتو ايمان و اراده مشترك و با استفاده از ظرفيت‌هاي بالاي دو كشور، بيش از پيش شاهد تحقق كامل اهداف مشترك در سطح منطقه و بين‌المللي باشيم.
رجاء واثق دارم كه همه شركت‌كنندگان در انتخابات و ملت بزرگ ونزوئلا در اهداف و آرمان‌هاي بلند انساني و انقلابي شما مشتركند و در ادامه اين راه پرافتخار يار و ياور جنابعالي و دولت شما خواهند بود.
از خداوند متعال، استمرار سلامتي و موفقيت جنابعالي و سربلندي و بهروزي دولت و ملت دوست ونزوئلا را مسألت دارم. درود بر آزادي، درود بر ملت‌ها و درود بر عدالت.
/2929
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 249438

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام US ۱۰:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۸
    24 1
    کاش دعوتش کرده بود یه سری تشریف بیارن ایران .خیلی وقته زیارتشون نکردن
  • بدون نام A1 ۱۹:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۸
    2 1
    از هیمن الان میشه پیروزی چاوز تو دوره های بعدی رو هم تبریک گفت!