۰ نفر
۱۷ مهر ۱۳۹۱ - ۱۹:۱۰

مدتهاست که اخبار ضد و نقیضی درباره تفکیک جنسیتی در دانشگاهها عنوان می شود.

بررسی عملکرد یک وزیر آن هم از زبان که مدت ها مسئولیت همان وزارتخانه را به عهده داشته است و با تمام مشکلات و کاستی های کار آشنا است مطمئنا کارشناسانه خواهد بود .

تفکیک جنسیتی ،حذف برخی رشته ها برای دختران در دانشگاه ها ،بازنشستگی اساتید،متحدالشکل کردن لباس دانشجویان از مسائلی بود که در این مدت درباره دانشگاههای کشور مطرح می شود.به همین دلیل ازجعفر توفیقی وزیر علوم دولت اصلاحات دعوت کردیم تا در کافه خبر مهمان با باشد.

شما هم می توانید سوالات خود را از همین جا اعلام کنید.
45232

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 249306

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • آرش IR ۱۹:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۷
    6 3
    با سلام چرا دولتمردان اصرار دارند که همه جوانان وارد دانشگاه بشوند؟ مگر این مملکت قصاب،راننده تاکسی و ... نمی خواهد؟
    • بدون نام IR ۱۳:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۸
      6 0
      واقعا اینجوریه؟ پس چرا دائم ظرفیت دانشگاههای معتبر کمتر میشه؟ تازه ما انقد داریم کسانی که راننده تاکسی و قصاب و بقال شوند که تا صد سال آینده غصه این مورد را نیازی نیست بخوریم
  • رضا IR ۲۱:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۷
    1 1
    سلام من را به دکتر برسانید..حیف است ایشان خارج از گود باشند.... استاد اینجانب بودند در دانشگاه تر بیت مدرس...اگر امکان دارد به ایشان بگویید کاندید رئیس جمهوری شوند...
  • امین IR ۲۲:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۷
    4 0
    در مورد متوقف کردن فعالیت تشکل های دانشجویی هم سوال کنید. دانشجوهایی که زمانی تمام کار دانشگاه رو خودشان انجام میدادن الان حق کوچکترین اظهار نظری هم ندارن، صنف ها، تشکل ها و انجمن های دانشجویی هر کدوم به بهونه ای درش تخته شده. بسته شدن فضای دانشگاه، تفکیک جنسیتی، حذف و تغییر رشته ها، خداحافظی زودهنگام اساتید از میادین علمی، کم شدن ظرفیت دوره های روزانه و اضافه کردن رشته های گمنام و عجیب در دوره های پیام نور برای آمارسازی و القای افزایش ظرفیت دانشگاهها و ... با در نظر گرفتن همه اینها چه چشم اندازی برای آینده فضای علمی و دانشگاهی کشور می بینید؟
  • بدون نام IR ۲۳:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۷
    3 0
    سلام ویژه مرا به این مرد نجیب، خردمند و با ادب برسانید. خودتان که ایشان را دیدید و مصاحبه کردید به شخصیت والای ایشان پی خواهید برد.
  • رضا IR ۰۷:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۸
    2 0
    می دانید که آزمون دکتری به منظور برقراری عدالت در رسیدن افراد شایسته به این مقطع، در دو سال گذشته برگزار گردید، اما نحوه برخورد بخشی از هیئت های علمی به اندازه ای منفی/ چکشی / تخریبی بوده که حتی در اظهارات وزیر علوم منعکس شد. به عنوان مثال حتی وزیر اعلام کردند که بخشی از دانشگاه ها برای برخی نمره صفر را در مصاحبه اعلام کرده اند (به منظور رساندن دانشجوهای خودشان به سطح قبولی) (نقل به مضمون) به نظر شما در این رابطه چه تدبیری می توان اندیشید؟
  • حسن IR ۱۱:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۳
    0 0
    با سلام تاسیس بسیاری از دانشگاههای جدید در صورتیکه خیلی از دانشگاهها کمبود هیئت علمی مثلا در رشته کامپیوتر دارند زیاد کردن رشته های تحصیلات تکمیلی و همچنین توجه نکردن به رشته هیا کارشناسی در دانشگاههای مادر به نحوی که بسیاری از دانشگاهها ارشد یک گرایش دارند اما کارشناسی ندارند نحوه جحذب هیئت علمی در برخی از دانشگاهها ،تفکیک جنسیتی و راه اندازی پردیس خواهران یا راه اندازی قارچ گونه واحد بین المل در بسیاری از دانشگاهها