سرپرست حجاج ایرانی گفت: به حول و قوه الهی در مراسم حج امسال نیز 4 دعای کمیل در مدینه منوره و مراسم برائت از مشرکین در روز عرفه و در صحرای عرفات برگزار خواهد شد.

 به گزارش خبرآنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه در امور حج و زیارت،حجت الاسلام والمسلمین سید علی قاضی عسکر نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت، در مدینه منوره حج را بهترین مکان برای دستیابی به وحدت امت اسلامی دانست و با رد برخی شایعات در روزهای اخیر از سوی افرادی که اطلاعات درستی ندارند، تصریح کرد: امسال نیز برنامه های سیاسی – معنوی حج ابراهیمی همچون سالهای گذشته از سوی بعثه مقام معظم رهبری اجرا خواهد شد.

سرپرست حجاج ایرانی در ادامه افزود: به حول و قوه الهی در مراسم حج امسال نیز 4 دعای کمیل در مدینه منوره و مراسم برائت از مشرکین در روز عرفه و در صحرای عرفات برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام و المسلمین قاضی عسکر با اشاره به نظم تحسین برانگیز و شگفت زدگی مأموران و مسئولان سعودی در برگزاری با شکوه دعای کمیل ابراز امیدواری کرد: برنامه های امسال نیز که در راستای همدلی، وحدت و نزدیکی کشورهای مسلمان است، به خوبی انجام گیرد.

سرپرست حجاج ایرانی برگزاری نخستین دعای کمیل در مدینه منوره را باشکوه دانست و از تمام عوامل برگزاری این رویداد مهم و نیروهای نظامی و امنیتی عربستان سعودی قدردانی کرد.

/30362

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 248656

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =