ایسنا نوشت:

رئیس گروه سیستم‌های درمانی دفتر راهبری سیستم‌های سازمان تامین‌اجتماعی از راه‌اندازی سیستم‌های نوبت‌دهی تلفنی در کلیه مراکز درمانی ملکی این سازمان خبر داد.
 بهروز کتابی با بیان اینکه در دنیای امروز، اجرای طرح تکریم ارباب‌رجوع، افزایش سرعت، دقت و ارزش نهادن به زمان از اصول تکریم ارباب‌رجوع به حساب می‌آید، افزود: امروزه توسعه علم و فن‌آوری و گسترش سیستم‌های اتوماسیون راه‌حل‌های جامعی برای کاهش زمان‌های تلف شده و به تبع آن افزایش بهره‌وری، کاهش هزینه‌ها و غلبه بر مشکلاتی از این قبیل را پیش‌روی مدیران قرار داده است.
 

کتابی با اشاره به میزان مراجعات ارباب‌رجوع به واحدهای درمانی و بعضا تشکیل صفوف طولانی در قسمت‌های مختلف واحدهای درمانی از جمله باجه پذیرش بیمارستان‌ها و درمانگاه‌ها، گفت: سیستم نوبت‌دهی تلفنی راهکار مناسبی برای رفع صفوف طولانی است و در این سیستم بیمار از طریق برقراری تماس تلفنی، با تعیین نوع تخصص و پزشک موردنظر، نوبت رزرو می‌کند و با مراجعه به مرکز درمانی طبق زمان اعلام شده و ارائه شماره پیگیری به واحد پذیرش، برگه پذیرش خود را دریافت می‌كند.
 


وی افزایش سرعت و دقت و ارزش نهادن به زمان، عدم حضور و تجمع بیماران در ساعاتی قبل از شروع کار مراکز درمانی را از جمله مزایای نوبت‌دهی تلفنی در مراکز درمانی بیان کرد و افزود: تعدیل زمان انتظار مراجعین و اخذ نوبت پذیرش در محیطی آرام و خارج از صفوف و همچنین ارائه خدمات در محیطی امن و آرام در راستای آرامش و رضایتمندی هرچه بیشتر بیماران از دیگر مزایای این برنامه است.
301301

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 248589

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =