رییس ستاد تبلیغات دفاعی کشور گفت: آنچه صهیونیست‌ها درباره اقدام نظامی علیه ایران بیان می‌کنند، جنگ روانی است.

سردار جزايري با بيان اينکه آخرين برآوردها از وضعيت آمريكا و اسرائيل غاصب به وضوح گوياي آن است كه دشمن فاقد توان لازم براي هر نوع برخورد نظامي با ايران است، تاكيد كرد: رژيم اشغالگر قدس نه تنها پتانسيل اقدام نظامي عليه كشورمان را ندارد، بلكه به خوبي مي‌داند كه با اولين شليك، مرگ سريع خود را رقم خواهد زد.
وي اضافه كرد: همه سرزمين اشغالي و كليه منافع نامشروع آمريكا در منطقه در تيررس قرار دارند و در چارچوب دكترين تهديد در برابر تهديد، پس از هر نوع تهاجم احتمالي، بلافاصله سناريوهاي طراحي شده به صورت برخورد قاطع و چندبرابري و دامنه‌دار عليه دشمن عملياتي خواهد شد و اين توانمندي مرتب در حال افزايش است.
گزيده سخنان وي را به نقل از ايسنا بخوانيد:
·         در برخورد با دشمن به گونه‌اي عمل خواهد شد كه قدرت مديريت و تفكر را از مهاجم خواهيم گرفت و در دستيابي كوتاه‌مدت به پيروزي كمترين ابهامي نداريم. البته ما به دلايل آموزه‌هاي اسلام عزيز آغازگر هيچ جنگي نخواهيم بود.
·         متاسفانه نحوه برخورد بعضي مسئولان با اين عمليات رواني دشمن به نحوي است كه ناخواسته آنها در زمين دشمن بازي مي‌كنند و خود به شائبه بروز جنگ عليه كشورمان كمك مي‌كنند. اين افراد، چه كشوري و چه لشكري، مراقب نحوه موضع‌گيري‌هاي خود باشند و بهتر آن است كه پاسخ رسانه‌اي ياوه‌گويي‌هاي اسرائيلي‌هاي منفور را به ديگران بسپارند.
·         رسانه‌ها نيز توجه داشته باشند كه يكي از راهبردهاي دشمن در شرايط امروز، آشفته نشان دادن وضعيت كشورمان است و در حالي كه جمهوري اسلامي ايران مراحل ثبات، پيشرفت و كمال خود را در قواره يك قدرت تاثيرگذار طي مي‌كند، تلاش مي‌كنند چهره‌اي غيرواقعي و ضعيف را در اذهان القا كنند و به ايجاد دل‌مشغولي كاذب در جامعه دامن بزنند. رسانه‌هاي قادرند تبعات اين دروغ دشمنان را به خودشان برگردانند و اجازه ندهند آرامش مردم ما تحت القائات شياطين قرار گيرد.
·         ساختار حكومت و حاكمان آمريكا مبتني بر احاطه ابر سرمايه‌داري و صهيونيسم بين‌الملل است و ما نمي‌توانيم كمترين اعتمادي به اين رژيم شيطاني داشته باشيم.
/2929
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 247515

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام US ۱۵:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۰
    13 17
    "رسانه‌ها نيز توجه داشته باشند كه يكي از راهبردهاي دشمن در شرايط امروز، آشفته نشان دادن وضعيت كشورمان است و در حالي كه جمهوري اسلامي ايران مراحل ثبات، پيشرفت و كمال خود را در قواره يك قدرت تاثيرگذار طي مي‌كند، تلاش مي‌كنند چهره‌اي غيرواقعي و ضعيف را در اذهان القا كنند" !!!!