سونی باطری های اکسترنال جدیدی راهی بازار کرده تا در مواقع ضروری قادر به شارژ تبلت و اسمارتفون خود باشید.

این باطری های فلت شکل، با فناوری موسوم به laminate ساخته شده و در چندین مدل مختلف عرضه می شود. دارای پورت یو اس بی بوده و با حجم 7000mAh می تواند تا سه بار به طور کامل اسمارتفون پر مصرف را تغذیه کرده و شارژ کامل کند. وزن این باطری یدکی 198 گرم بوده و در ابعاد 130 در 70 در 12 میلیمتر ساخته شده و با اغلب تبلت ها و اسمارتفونهای بازار سازگاری کامل دارد.
سونی می گوید مدل 3500mAH تا 500 بار شارژ شده و جواب می دهد و می تواند تا 130 دقیقه انرژی به یک اسمارتفون بدهد. همچنین خود این باطری ها بوسیله برق تا 4 ساعت شارژشان فول شده و یا می توانید با یو اس بی تا 8 ساعت آنرا به طور کامل شارژ کنید.
جین تومیهاری سخنگوی سونی با اشاره به رشد روزافزون بازار باطری تبلت و اسمارتفون پیش بینی کرد این نوع باطری اکسترنال می تواند مشکلات شارژ کردن ابزارها را در مواقع ضروری حل کند.
سونی دو مدل دیگر با حجم های 3500mAh و 2000mAh را نیز ساخته و راهی بازار می کند.
گفتنی است باطری آیفون 5 فقط قدرتی معادل 1440mAh و گلگسی اس سه نیز 2100mAh دارد.
سونی هر چند در ساخت سایر ابزار معروف است، اما با فناوری laminate قصد دارد این بازار را در اختیار خود گیرد. ماه نوامبر این باطری ها در ژاپن با قیمت پایه بیش از 30 دلار عرضه خواهد شد.
(یک آمپر ساعت (یا Ah،A·h،A h) یکایی از بار الکتریکی با زیر یکاهای میلی‌آمپر ساعت (mAh) و میلی‌آمپر ثانیه (mAs) است.هر آمپر ساعت با ۳۶۰۰ کولن (آمپر ثانیه) و با بار الکتریکی گذرنده بوسیله جریان ثابت ۱ آمپر در مدت ۱ ساعت برابر است.آمپر ساعت بیشتر برای اندازه‌گیری سامانه‌های الکتروشیمی مانند آبکاری و باتری بکار می‌رود.میلی‌آمپر ساعت (mAh یا mA·h) که همگانی‌تر از آمپر ساعت است، یک هزارم آمپر ساعت مقدار دارد.)
 
 

منبع: پی سی ورلد

56501

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 246458

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۰۸:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۶
    14 2
    میاد تو ایران البته چند سال دیگه با قیمت حداقل 400 هزار تومان دلار بازار موبایل فکر کنم 5000 تومنه با این قیمت هایی که تو جمهوری هست
  • بدون نام IR ۰۹:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۶
    15 2
    فردا سامسونگش به بازار میاد نصف قیمت.
    • بدون نام IR ۱۳:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۶
      7 0
      خوب منفی برای چیه،مگه دروغ گفته بنده خدا.
  • tara DE ۲۲:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۶
    1 0
    جالبه و خوشگل :دی
  • بدون نام IR ۲۱:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۷
    4 5
    سامسونگ مگه به جزی کپی برداری و خراب کردن شرکت های خلاق کار دیگه ای هم بلده