ایسنا نوشت:

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گیلان از مرگ مردی میانسال در پی اتصال برق در یک تلویزیون شهری در شهر رشت خبر داد.

سرهنگ مجید مرآت با اشاره به جاری‌شدن سیلاب در برخی از شهرها و روستاهای استان گیلان، اظهارکرد: به دنبال بارش شدید باران که از شب گذشته در بخش‌هایی از گیلان آغاز شده و تا صبح روز دوشنبه نیز ادامه داشت، بخش‌هایی از شهر رشت و شهرستان‌های لاهیجان، فومن و شفت دچار سیلاب و آبگرفتگی شدند.

وی با بیان اینکه بارش باران سبب تعطیلی مدارس نوبت صبح در شهرستان‌های رشت، لاهیجان، بخش سردار جنگل فومن و شفت شده است، گفت: تاکنون خسارتی ناشی از تخریب منازل یا معابر ناشی از سیل به دست ما نرسیده است، اما با توجه به شدت بارش‌ها پیش‌بینی می‌شود که خساراتی به منازل مسکونی، معابر و سایر ساختمان‌ها وارد شده باشد.

به گفته مرآت، از ساعت 9 صبح امروز با کاهش شدت باران از میزان جاری‌شدن سیلاب در شهرها نیز کاسته شده و آب‌های سطحی به مسیل‌ها هدایت شده‌اند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گیلان همچنین از مرگ مردی 45 ساله در پی برق‌گرفتگی خبرداد و گفت: به دنبال بارش‌های اخیر در شهر رشت ظاهرا باران سبب اتصالی برق در یک تلویزیون شهری در شهر رشت شده بود که همین امر سبب شد تا این مرد 45 ساله دچار برق‌گرفتگی شده و جان خود را از دست بدهد.

4747

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 245712

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 9
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۴:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۳
    3 1
    تلویزیون شهری ؟!
    • بدون نام IR ۲۳:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۳
      3 0
      تابلوی تبلیغاتی بود
  • امیر ب US ۱۵:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۳
    6 0
    از ساعت 4.30 صبح تا 5.30 صبح چنان باران شدید همراه صاعقه شروع شد که یه یاد جام ملتهای اروپا و قطع بازی افتادم . رعد و برق یک لحظه قطع نمیشد . باور کنید ظرف 3- 4 ساعت به اندازه بارش کل خاورمیانه بارون بارید امروز . مشکل همیشکی کارا نبودن اگو و راه های خروج آبهای جاری باعث بالا اومدن سطح آب در اکثر خیابانها و کوچه ها شد چندین نفر دچار برق گرفتگی در اثر اصابت صاعقه یا تماس دست باکابلهای خیس برق شدند . نکته جالب طغیان آب در خیابانهای استانداری - فرمانداری و شهرداری رشت است که نشان از عملکرد ضعیف مدیران شهری در زمینه عمران و توسعه شهر رشت دارد . عملکردی که پیش از این نیز نارضایتی شدید شهروندان رشتی را از وضعیت اسفبار آسفالت معابر و عدم توسعه و ایجاد کمربندیهای جدید را بهمراه داشت
  • بدون نام IR ۱۷:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۳
    6 0
    جسارتا تلویزیون شهری یعنی چی؟ دستگاه تلویزیون مگه شهری و روستایی داره آخه؟
    • شهروند گيلاني IR ۱۹:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۳
      4 0
      منظور نويسنده ابر تلويزيون هاييه كه در ميادين اصلي شهر نصب ميشه و معمولا هم براي تبليغات استفاده ميشه
    • بدون نام IR ۲۱:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۳
      3 0
      از این تلوزیونا که تو پارکا میزارن اونارو میگه
  • يك شهروند گيلاني IR ۱۸:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۳
    6 1
    شهر به اندازه نيم متر و شايد بيشتر ، در آب است...اما دريغ از يك دستگاه يا نيروي انساني از شهرداري محترم...مردم در آب گرفتارند و صدا و سيماي استان از امر به معروف و نهي از منكر حرف ميزند...شهرداري رشت با وجود مستعد بودن شهر رشت در بيشتر زمينه ها بسيار بسيار كم كاري ميكند...اين بودجه ها كجا خرج مي شوند؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!
  • نیما IR ۱۹:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۳
    3 0
    من از خیابان مطهری رشت هستم باید خدمتتون عرض کنم تو این خیابون هیچ تلویزیون تبلیغاتی شهری وجود نداره علت حادثه درست ذکر نشده
  • بدون نام IR ۲۳:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۳
    0 1
    شاید تلویزیونهای بزرگ تبلیغاتی سر چهار راه ها رو منظور شونه