در دو دهه اخیر تحول در فضای آموزشی و ایجاد زمینه هایی برای شکوفا شدن توانمندی انسان ها بسیار مورد توجه قرار گرفت و سبب شد تا رویکردهای نوین نسبت به آموزش کودکان پیش از دبستان فراهم آورد.

 اهمیت پرداختن به روش های نو در آموزش کودکان پیش از دبستان چند سالی است افراد علاقه مندی را در کشور ما به کار و تحقیق در چنین زمینه هایی وا داشته است. نکته مهم در این موضوع توجه به فرهنگ و ساختارهای اجتماعی- فرهنگی هر ملتی است، از این رو لازم است گروه هایی با آشنایی و ارتباط مداوم با متخصصان و صاحب نظران بین المللی این حوزه، به اجرایی کردن رویکرد های نوین اقدام کنند .
به گزارش خبرآنلاین،در این میان یکی از گروه هایی که چند سالی است به صورت یک مجموعه پژوهشی - آموزشی در این حوزه فعالیت می کند، موسسه همنواست که با پرداختن به کودکان، والدین، مربیان و متخصصان این حوزه فرصت های پژوهشی کاربردی را فراهم کرده است تا شیوه های بومی کارآمدی برآمده از دانش و خرد جهانی به وجود آید و گسترش پذیرد.
درباره فعالیتهای این موسسه،علی ترقی خواه به خبرآنلاین گفت:موسسه همنوا در ادامه فعالیت های پژوهشی خود برای ایجاد فرصت رشد با کیفیت برای کودکان زیر 6 سال، در سال 91 ، دوره بلند مدت 6 ماهه ای را طراحی و اجرا می کند.
مدیر موسسه همنوا، اجرای دوره برای بیش از 500 نفر از مربیان پیش دبستان شهر تهران به سفارش سازمان آموزش و پرورش شهر تهران، اجرای بیش از 15 دوره تحول نگرش برای والدین ،اجرای 5 دوره تربیت مربی ،اجرای 10 دوره برای کودکان 2.5 تا 6 سال ،اجرای 4 سمینار تخصصی برای متخصصان تعلیم و تربیت ونگارش تعدادی مقاله پژوهشی بین المللی و داخلی را از جمله فعالیتهای این موسسه در 6 ماهه اول سال اعلام کرد.
وی با اشاره به اینکه فعالیتهای این سایت در www.hamnava.org وجود دارد گفت: دوره جدید کارگاه ها و سمینارهای موسسه در روزهای یکشنبه - دوشنبه- سه شنبه.- چهارشنبه از ساعت 12:30 تا 09:00 از تاریخ یکشنبه 9مهرشروع می شود.
45232

 

 

 

 

 

 

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 245050

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • راضیه علی پور A1 ۰۷:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
    8 4
    دوره های آموزشی را می خام