ماموران انتظامی شهرستان اسلامشهر طی یک عملیات، موفق به شناسایی و دستگیری 6نفر از اعضای یک باند سرقت خودرو به سرکردگی "علی پلنگ "در این شهرستان شدند.

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ پاسدار حمداله نورائی" فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر" در تشریح این خبر اظهار داشت: روز گذشته ماموران پلیس آگاهی در حین گشت زنی بودند که متوجه خودرویی شدند که سرنشین آن با دیدن ماموران خودرو را ترک کرده و پا به فرار می گذارد. وی گفت: ماموران که به این موضوع مشکوک شده بودند به تعقیب وی پرداخته و پس از طی مسافتی ، وی را متوقف و پس از دستگیر ی در بازرسی بدنی از متهم مقادیری مواد مخدر از نوع شیشه از وی کشف و ضبط شد. متهم در بازجویی های اولیه ماموران انتظامی اقرار کرد که خودرواش دچار نقص فنی شده و پس از دیدن ماموران انتظامی، با توجه به اینکه مقادیری مواد مخدر با خود همراه داشته پا به فرار می گذارد.

سرهنگ نورائی افزود: با توجه به ضدو نقیض گویی ها متهم ، وی در بازجویی های تکمیلی ماموران به جرم خود مبنی بر سرقت اعتراف و اقرار کرد که از اعضاء یک باند بزرگ سرقت خودرو می باشد که به سرگردگی " علی " معروف به " علی پلنگ" و سایر اعضای باند در مناطق اسلامشهر – رباط کریم اقدام به سرقت خودرو می کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر گفت: در ادامه باز جوئی ها از این سارق خودرو، مخفیگاه سایر اعضاء باند در رباط کریم شناسایی و بلافاصله ماموران پلیس آگاهی به محل مورد نظر اعزام و پس از محاصره کامل منطقه در یک عملیات غافلگیرانه وارد مخفیگاه متهمان شده و 5 عضو دیگر باند سارقان خودرو بنامان "سیاوش"، "منوچهر"، "مسعود"،"میثم"و "علی" را در حال استعمال مواد مخدر دستگیر و در بازرسی از آنجا مقادیری مواد مخدر از نوع شیشه و هروئین و همچنین 3 دستگاه خودروی مسروقه را کشف و ضبط کردند.

سرهنگ نورائی اظهار داشت:در بازجوئی از سرکرده باند سارقان مشخص شد که وی سوژه های خود را از میان خودروهای که فاقد تجهیزات ایمنی بوده و در اطراف خیابان های خلوت پارک شده انتخاب کرده و پس از سرقت خودرو و انتقال آن به مکان مورد نظر، آنهارا اوراق کرده و با همدستی سایر همدستان خود قطعات آنها را به فروش می رسانده است. فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر تصریح کرد: در ادامه پیگیریها، دو نفر مالخر نیز شناسایی و طی یک عملیات پلیسی دستگیر شد. سرهنگ نورائی در پایان گفت: با متلاشی شدن این باند بزرگ سرقت،همه اعضای آن نیز دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.
301282

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 244791

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =