۰ نفر
۳۰ شهریور ۱۳۹۱ - ۱۸:۴۷

فارس نوشت:

رئیس سابق سازمان بهره‌وری گفت: غنی‌زاده به جای رضائیان سرپرست سازمان ملی بهره‌وری ایران شد.

علی رضائیان رئیس سابق سازمان ملی بهره‌وری ایران گفت: با انتصاب اینجانب به ریاست دانشکده مدیریت و حسابداری دانشگاه شهید بهشتی، آقای غنی‌زاده معاون سازمان ملی بهره‌وری ایران به عنوان سرپرست سازمان ملی بهره‌وری ایران منصوب شد.

سازمان ملی بهره‌وری ایران از حدود 2 سال پیش با رفتن آقای محسن میرزایی و انتصاب علی رضائیان، از «مرکز» به «سازمان» ارتقاء یافت که زیر نظر معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور فعالیت می‌کند.

سازمان ملی بهره‌وری ایران وظیفه حاکمیتی برنامه‌ریزی برای افزایش بهره‌وری و نظارت بر برنامه‌های جامع بهره‌وری دستگاه‌های اجرایی دارد.

همچنین طبق قانون، 3 درصد از بودجه دستگاه‌های اجرایی به شرطی اختصاص می‌یابد که برنامه افزایش بهره‌وری آنها تدوین و محقق شود.

علی رضائیان متولد 1320 میگون از توابع تهران است که دارای رتبه استاد تمامی مدیریت و عضو هیات علمی دانشگاه شهید بهشتی است.

رضائیان نویسنده 17 جلد کتاب درسی دانشگاهی در رشته مدیریت است.

رضائیان به صورت ماموریتی از دانشگاه شهید بهشتی به مدت 11 به عنوان رئیس دانشکده مدیریت دانشگاه تهران، 12 سال رئیس دانشکده معارف اسلامی و مدیریت دانشگاه امام صادق(ع) و همچنین به مدت حدود 2 سال رئیس سازمان ملی بهره‌وری ایران انجام وظیفه کرد و هم اکنون از اواخر مرداد 91 به عنوان رئیس دانشکده مدیریت و حسابداری دانشگاه شهید بهشتی مشغول به کار شده است.
3939

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 244733

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =