محمد سعیدی کیا وزیر مسکن در دولت نهم و رییس وقت بنیاد مسکن صبح روز سه شنبه 28 شهریور در کافه خبر حاضر خواهد شد.

محمد سعیدی کیا که در دولت نهم وزارت مسکن را بر عهده داشت و زمانی ریاست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی را تجربه کرده است در کافه خبر حضور پیدا خواهد کرد تا روایتی از ساخت بم و همچنین توصیه هایی برای بازسازی آذربایجان پس از زلزله اخیر را عنوان کند.

درست بیست و شش روز پس از اینکه حادثه تلخ زلزله در بم به وقوع پیوست رییس دولت هشتم طی حکمی محمد سعیدی کیا رییس  وقت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی را به سمت رییس اجرای بازسازی شهر بم منصوب کرد.

همچنین طی این حکم رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، نماینده رئیس جمهوری در ستاد بازسازی شهر بم اعلام شد. ستادی که در دفتر عبدالعلی زاده وزیر مسکن و شهرسازی دولت هشتم مستقر بود.
 در میان سایت‌ها و وبلاگ‌ها، روایتی سیاه و سفید از ماجرای بازسازی بم پس از زلزله تلخی که در این شهر به وقوع پیوست وجود دارد. عده‌ای نگاه انتقادی به روند بازسازی بم داشته‌اند و برخی دیگر حتی احساسی برخورد کرده‌اند. به هر حال بازسازی بم رویداد مهمی تلقی می شود که تجربیات آن در ساختن آذربایجان پس از وقوع زلزله اخیر می تواند مفید واقع شود. بر همین اساس سعیدی کیا در کافه خبر درباره جزییات این بازسازی توضیح خواهد داد.

گفتنی است کاربران خبرآنلاین می توانند سوال های خود از محمد سعیدی کیا، وزیر مسکن در دولت نهم را با درج نظر در انتهای همین خبر مطرح کنند.

3939

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 244017

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • احمدی IR ۲۰:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۷
    3 3
    من قبلا با وی در وزارت راه کار کرده ام او راحع به بزرگراه شمال بگوید عملکرد روشن می شود
  • بدون نام IR ۲۱:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۷
    5 6
    چرا دولت اصلاحات کار چندانی برای زلزله زدگان بم انجام نداد؟ وضعیت بعد از بازسازی زلزله زدگان بم بعد از زلزله چطوره؟
  • بدون نام IR ۰۶:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۸
    4 1
    با بررسي هاي بعمل آمده در زلزله بم چه نقاطي از ساختمانها و به چه دلايلي جز عوامل تخريب در اثر زلزله بودند؟وباچه راهكارهاي مي تواندر ساختمانهاي موجود و نوساز رعايت كرد.
  • بدون نام US ۰۹:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۸
    1 6
    در زلزله بم 30 هزار جان باختند و تعداد بسیار بیشتری بی خانمان شدند. چرا به وضعیت زلزله زدگان بم رسیدگی نشد؟
  • قاسمی IR ۰۹:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۸
    0 3
    یکی از خصوصیات بارز مهندس سعیدی کیا ، مخصوصا زمانی که در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به خدمت مشغول بودند ، دوری از هیاهو و چراغ خاموش کار کردن است .ایشان در زمان بازسازی هیچ نیازی به تبلیغ نمی دیدند ولی کارشان را به طور منظم انجام می دادند گواه این امر رفت و آمد دائم و حضور همیشگی ایشان در مناطق زلزله زده بخصوص زلزله بم بود ، که به خوبی از پس آن برآمدند. نکته مهم دیگر اینکه ایشان واقعا سرباز ولی فقیه و گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب و در خدمت نظام هستند ، گواه این مدعا اینکه در قائله هایی که در این چند سال پیش آمد ایشان به جز اطاعت از فرمان مقام معظم رهبری به هیچ گروه و دسته ای نپیوستند و مانند بسیاری افراد مصاحبه های جنجالی نداشتند تا آب به آسیاب دشمن بریزند.انشاءالله خداوند نگهدار ایشان باشد.
  • سامان غفاری IR ۰۹:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۸
    3 0
    ایا ساختمان هایی که در بم ساخته شد از نطر مقاوم سازی قابل مقایسه هست با ساختمان هایی که در ژاپن برای این منطور ساخته میشه؟؟چون زلزله هامون که کاملا قابل مقایسه است!