خبرگزاری سینمای ایران نوشت:

مریم امیرجلالی گفت: «حرفه اصلی من موسیقی است و خوشحالم که شرایط مهیا شد تا دوباره در این حرفه ادامه فعالیت داده و علاقه اصلی‌ام را دنبال کنم.»


او ادامه داد: «من موسیقی و فراگرفتن آن را از سالیان قبل آغاز کرده و در سال 84، چهار یا پنج کنسرت در سالن‌های مختلف ازجمله بهمن، فرهنگ، ارسباران و... برگزار کردم که یک کنسرت ویژه بانوان بود و باقی به صورت عمومی برگزار شد و استقبال خیلی خوبی از این کنسرت‌ها صورت گرفت.»


این بازیگر سینما و تلویزیون گفت: «چون تصمیم گرفتم از سینما و تلویزیون به طور کلی خداحافظی کنم بنابر این وارد حرفه اصلی خودم موسیقی و آواز شدم و دوست دارم این کار را که علاقه اصلی‌ام است ادامه دهم. کنسرت با گروه بیان 24 و 23شهریور ماه در تالار وحدت به سرپرستی عرفان گنجه‌ای برگزار می‌شود و در این اجرا سپهر رفیعیان نوازنده سنتور، پیمان قدیری نوازنده کمانچه، مرتضی فتحی نوازنده کمانچه، عبدالرضا جلالی نوازنده تار، علیرضا مالکی نوازنده تار، شایان یزدی‌زاده نوازنده تمبک و محمد ابراهیم پوستین چی نوازنده رباب هنرنمایی می‌کنند و همخوانان صالح صفدری، فیروزه فزونی و‌‌ رها یوسفی هستند. غفور شیخ تکخوان هستند و تصنیف‌ها به اتفاق من و آقای غفور شیخ اجرا می‌شود. در این اجرا قرار است یکسری تصانیف قدیمی بازخوانی شود.»

 

او در خصوص دلیل همکاری خود با گروه موسیقی «بیان» تصریح کرد: «زمانی که تصمیم گرفتم در حرفه موسیقی ادامه فعالیت دهم با آقای داوود گنجه‌ای این مسئله را در میان گذاشتم و ایشان گروه «بیان» را که برادرزاده خودشان سرپرستی آن را برعهده دارند و گروه موفقی هم است به من معرفی کرد و به این صورت قرار شد من با گروه «بیان» همکاری داشته باشم.»

 

امیرجلالی در پایان خاطرگفت: «در حال حاضر حدود دو ماه است که هفته‌ای سه تا چهار بار با گروه تمرین داریم و تمامی مجوزهای اجرا نیز دریافت شده است. امیدوارم بتوانم در مسیر موسیقی که دلگرمی و علاقه بسیاری به آن دارم موفق شوم و همین حرفه را دنبال کنم بازیگری هیچ وقت حرفه اصلی من نبوده است و به صورت خیلی اتفاقی و بدون حضور در هیچ کلاس بازیگری وارد آن شدم.»
 

58247

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 242945

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۵:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۴
    76 63
    بهتر!! اصلا هم طنز و فیلم بلد نبود بازی کنه! فقط بلد بود جیغ و داد کنه! من نمیدونم چی این کار خنده دار بود ؟!!!
    • seven IR ۱۶:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۴
      40 18
      دوست عزیز! بهتر نبود یک مقدار ملایمتر نظرتو اعلام میکردی؟
  • مجیدنوین IR ۱۶:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۴
    8 13
    اصلا فکر نمیکردم خانم امیرجلالی با این صدای بمی که دارند استعداد خوانندگی داشته باشند . بهرحال امیدوارم در رشته مورد علاقه شون موفق باشند . اما امیدوارم بازهم برگردند به سینما تنها بازیگر خانمی که واقعا نقش یک مادر سنتی و ایرانی رو به خوبی بازی میکرد خانم امیرجلالی بودند که من بعنوان یه ببیننده تصور میکردم که مادر یا همسر واقعی برخی بازیگراست . احساس می کنم کمی خسته هستند امیدوارم بعداز یه استراحت مجددا برگردند دلمان خیلی برای نقشهای مادرانه ایشان تنگ میشود .
  • فرهنگ IR ۱۶:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۴
    9 17
    بازی های روان و طبیعی و بسیار زیبای شما (در این عرصه قحط هنرمند واقعی) در اذهان بینندگان برای همیشه جاودان خواهد ماند. امیدوارم هرکجا و در هر زمینه ای که فعالیت میکنید چون همیشه موفق باشید. کامنت های انسان های چشم تنگ و حاسدان را نیز به دل نگیرید ... تاریخ قضاوت خواهد کرد.
  • بدون نام IR ۱۶:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۴
    9 12
    بازخوانی تصنیف های قدیمییییی........ من یکی که از شنیدن تصنیف های قدیمی اشبا شدم
  • امید IR ۱۲:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۵
    6 4
    من خودم سالهاست پیانو میزنم برای دل خودم.میدونم که موسیقی تو رفتار و منش نوازنده کم کم اثرگذاره و روحش رو لطیف و خویش رو مهربان تر میکنه.من در بازی ایشان به تعداد انگشتان دست هم لبخند ندیدم و بسیار عصبی و پرخاشگر بودند.در مصاحبه ای هم که صداو سیما با ایشون انجام دادن با مجری برنامه هم همینگونه برخورد می کردند.اصلا نمیتونم بپذیرم ایشان با لطلفت موسیقی آشنا باشند.
  • محمد IR ۱۲:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۵
    9 1
    باتمام وجود براي اين هنرمند خوب و دوست داشتني آرزو موفقيت در تمام مراحل زندگي را دارم .و اطمينان دارم از اين پس سريالهاي ما جذابيت نخواهد داشت!!!!!!!