هادی بصیری یکی از گِیمرهای شرکت‌کننده در مسابقات ماتریس، پس از رسیدن به مرحله نهایی، موفق شد با کسب عنوان فهرمانی، رکورد جهانی بازی Need for Speed را بشکند.

به گزارش خبرآنلاین بصیری یکی از گیمرهای حرفه‌ای ایران است که از سال 1385 به‌طور جدی و تخصصی به بازی در رشته NFS مشغول بوده است. او سابقه دو بار قهرمانی در مسابقات جهانی این بازی در سال‌های 1386 و 1388 و یک مقام سومی در سال 1389 را دارد.
این بازیکن از نحوه ساماندهی رقابت‌ها و شرایط برگزاری آن اظهار رضایت کرد و گفت با توجه به تجربه حضور چندباره‌اش در مسابقات برون‌مرزی، رقابت‌های امسال کاملاً منطبق بر استانداردهای جهانی برگزار می‌شود. وی گفت: بسیار خوشحالم که چنین رویداد بزرگی در ایران و توسط یک مجموعه خصوصی برپا شده است.
دومین دوره رقابت‌های بزرگ بازی‌های رایانه‌ای ماتریس، از هجدهم شهریورماه در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران آغاز شده و تا بیست‌وسوم شهریورماه ادامه دارد.
5621
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 242185

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۰۱:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۵
    1 0
    چه فايده؟ ايران بايد تيم كاملي در ورد سايبر گيمز شركت بده كه مسابقاتش در بازي هاي گوناگون هر ساله برگزار ميشه و نام كشورها و ملتها را سربلند ميكنه دقيقا مثل المپيك رشته هاي مختلف داره مثل فيفا مثل همين اتومبيلراني و غيره گيم هاي مختلف و معتبر جهاني