رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: من اصلاح‌طلب و غیراصلاح‌طلب نمی‌شناسم، مردم آزاد هستند در انتخابات هرکسی را صلاح دانستند انتخاب کنند.

آيت‌الله يزدي پس از پايان مراسم اختتاميه اجلاس خبرگان در جمع خبرنگاران در پاسخ به اين سوال كه آيا براي فعالين عرصه انتخابات رياست جمهوري آينده توصيه‌اي داريد، اظهار كرد: طبق قانون، شوراي نگهبان هركسي را كه صلاحيت داشته باشد، تاييد مي‌كند و اين فرد طبق مقررات تبليغات انجام مي‌دهد و مردم هم طبق قانون به او راي مي‌دهند و انشاءالله هركس به صلاح و مصلحت كشور باشد راي مي‌آورد.
وي در پاسخ به اين سوال كه فعاليت‌هاي اصلاح‌طلبان در اين انتخابات را چطور ارزيابي مي‌كنيد، گفت: من اصلاح‌طلب و غيراصلاح‌طلب نمي‌شناسم، مردم در موقع راي دادن، آزاد هستند و تا هركسي را كه صلاح بدانند انتخاب كنند؛ همچنين مردم آزاد هستند و مي‌توانند كانديدا شوند و آن كس كه اصلح‌ است انتخاب خواهد شد.
وي در ادامه درخصوص فعاليت‌هاي جامعه مدرسين حوزه علميه قم درخصوص انتخابات رياست جمهوري آينده نيز گفت: آينده و اينكه آيا مدلي مثل 8+7 تنظيم خواهد شد، اظهار كرد: جامعه مدرسين هنوز وارد اين بحث نشده و بعدا در اين مورد بحث و آن را اعلام مي‌كنيم.
آيت‌الله يزدي همچنين در پاسخ به اين سوال كه آيا با توجه به مدت زمان باقيمانده از دولت كنوني توصيه‌اي در نظر گرفتن مسائل معيشتي به اين دولت داريد، گفت: با در نظر گرفتن توصيه‌هايي كه مقام معظم رهبري به دولت داشتند، مشكلات حل خواهد شد و همين‌ها كافي است.
/2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 241119

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۰۰:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۶
    5 26
    تشکربیکران
  • ازاد IR ۱۰:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۶
    7 1
    مردم ازادند.