مردی که با ادعای تامین هزینه‌ درمان همسرش اقدام به سرقت کابل کرده بود، جان باخت و به این ترتیب پرونده‌ای پیش‌روی بازپرس جنایی تهران گشوده شد.

سحرگاه روز پنجم مهرماه سال جاری مسوولان اورژانس بیمارستان فیاض‌بخش متوجه شدند که راننده‌ یک دستگاه پژوی 405 مصدومی را در مقابل بیمارستان از خودروی خود پیاده کرد و پیش از انتقال این شخص به داخل بیمارستان، متواری شد.

با انتقال این مرد 36 ساله به نام اصغر به داخل بیمارستان، تلاش پزشکان برای نجات جان وی آغاز شد اما این تلاش‌ها نتیجه‌بخش نبود و نهایتا فرد مصدوم پس از هفت روز در حالی که به کما رفته بود، تسلیم مرگ شد.

به دنبال مرگ این فرد، پرونده‌ای تحت بازپرسی قاضی حسین اصغرزاده بازپرس کشیک قتل پایتخت به جریان افتاد و تحقیق از همسر متوفی آغاز شد.

همسر این مرد به بازپرس جنایی، گفت: شب قبل از حادثه در بیمارستان تحت عمل جراحی قرار گرفته بودم و حالم خوب نبود. اصغر پیش من مانده بود اما ساعت 12 شب، یکی از دوستانش به اسم یوسف با موبایل او تماس گرفت و پس از این تماس، اصغر از بیمارستان خارج شد. من خواب بودم که ساعت شش صبح، یک نفر از موبایل همسرم با بیمارستان تماس گرفت و مدعی شد که اصغر تصادف کرده و بستری شده است.

اظهارات این زن جوان در حالی مورد بررسی قرار داشت که مدتی بعد، پزشکی قانونی اعلام کرد اصغر بر اثر برق‌گرفتگی جان باخته است.

با اعلام نظر پزشکی قانونی، تحقیقات در خصوص این مرگ مشکوک وارد مرحله‌ای تازه شد و به این ترتیب، یوسف به دستور بازپرس ویژه‌ی قتل مورد بازجویی قرار گرفت.

یوسف در جریان تحقیقات به ماموران گفت: همسر اصغر در بیمارستان بستری بود و اصغر می‌گفت برای عمل جراحی همسرش به پول نیاز دارد. به همین دلیل از من خواست که جایی را برای سرقت کابل برق پیدا کنم و به او خبر بدهم. از همان اول هم طی کرد که هیچ پولی به من و بقیه کسانی که در سرقت کمک کنند نمی‌دهد. من و دو نفر دیگر قبول کردیم چون اصغر واقعا به پول نیاز داشت.

وی ادامه داد: شب حادثه، پس از آنکه محل مورد نظر را در شهرزیبا شناسایی کرده بودم اصغر را خبر کردم و حدود ساعت یک بامداد به آنجا رسیدم. حین سرقت، ناگهان اصغر دچار برق‌گرفتگی شد و به پایین سقوط کرد. فورا یک پژوی 405 را به صورت دربستی کرایه کردیم و با پرداخت مبلغ 100 هزار تومان به راننده‌ پژو از او خواستیم که اصغر را به بیمارستان برساند.

به گزارش ایسنا، با اخذ اظهارات یوسف برای وی قرار قانونی صادر شد و قاضی اصغرزاده با صدور دستورات قضایی لازم، پرونده را جهت تکمیل تحقیقات در اختیار مراجع انتظامی قرار داد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 23949

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • said h IR ۱۳:۰۲ - ۱۳۸۸/۰۸/۱۹
    0 0
    چه كسي مقصر است من يا شمايا...