رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، پیروزی مقاومت در سوریه را درس بزرگی برای کشورهای عربی و اسلامی دانست.

به گزارش خبرآنلاین، سردار سرلشکر فیروزآبادی که به مناسبت فرار رسیدن هفته دولت سخن می‌گفت، با اشاره به مسئله سوریه گفت: ما به ملت و دولت سوریه درود می‌فرستیم که در امتحان درس مقاومتی که از انقلاب اسلامی آموخته بودند امروز نمره عالی گرفتند.
وی با بیان اینکه پیروزی مقاومت در سوریه درس بزرگی برای کشورهای عربی و اسلامی که ارزش و جایگاه مقاومت اسلامی را بشناسند، ادامه داد: ایران و سوریه دو الگوی بزرگ برای نجات ملت‌ها و مقابله با سلطه استکبار و دفاع از فرهنگ ملی- اسلامی خود و استقلال کشور خود هستند.
دیگر اظهارات رئیس ستاد کل نیروهای مسلح به نقل از ایسنا به شرح زیر است:
*ما عزت تمام مسلمانان و همه کشورهای اسلامی را از درگاه خداوند خواهانیم و امیدواریم بهار عربی یاخیزش اسلامی ملت‌ها درک شود و با آن همراهی گردد تا استقلال کشورها تضمین شود و ضمن تامین حقوق مردم منافع ملی کشورهای اسلامی و عربی و سرمایه‌های جهان اسلام توسط دشمنان به رایگان غارت نشود.
* امروز با دعوت رهبر عزیزمان امام خامنه‌ای خدمتگذاران ملت در دولت با تمام توان، شبانه‌روز مشغول کار هستند و ما اقدامات موثر آنان را بویژه در خدمت به محرومان و سفرهای استانی،‌هدفمندی یارانه‌ها، سهام عدالت، خانه‌سازی مهر و همچنین پیشرفت‌های عظیم در زمینه توسعه راه‌ها، منابع آب، رشد بهره‌‌ برداری از معادن و همینطور تقویت نیروهای مسلح را ارج می‌نهیم و به آنان خسته نباشید می‌گوییم.
*امیدواریم دولت خدمت‌گذار بتواند از سد تحریم‌ها با موفقیت بگذرد و تا پایان کار در مسیر مستقیم ولایت حرکت کند.

/27212
 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 238164

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =