در روز چهارشنبه بیست و پنجم مرداد 91 بخش دیگری از شهروندان با مراجعه به این بخش، مشکلات خود را در میان گذاشتند.

انتقاد از تعطیلی چند روزه دانشگاه آزاد اسلامی، انتقاد از بانک صنعت و معدن و سایر مواردی که در بخش نظرها می خوانید، در این روز مطرح شده است.

45234

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 236212

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 24
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مریم IR ۰۰:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۵
    3 0
    ریاست جدید دانشگاه آزاد اسلامی در یک حرکت غیر معقول،عجیب و بی سابقه فعالیت کلیه بخش های اداری این دانشگاه را از تاریخ 18 مرداد تا 1 شهریور به بهانه تعطیلات تابستانه،متوقف کرده و به کارمندان فعال و زحمتکش خود استراحت داده اند بدون توجه به مشکلاتی که در این مدت ممکن است برای مراجعین به این مراکز پیش آید.من از فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد هستم که پس از اخذ پذیرش از یکی از دانشگاههای خارج از کشور برای تایید مجدد دانشنامه ام به سازمان مرکزی دانشگاه آزاد و نیز یکی از ادارات این دانشگاه در خیابان اسکندری مراجعه کردم اما متاسفانه با درهای بسته و نوشته ای مبنی بر تعطیلات تابستانه روبرو شدم و به همین دلیل وقت مصاحبه سفارت را از دست دادم .ای کاش مسئولین فرهنگی ما اینقدر به مسائل این حوزه اشراف داشته باشند كه بدانند اينگونه تعطيلات بسياري از دانشجويان و فارغ‌التحصيلان را با مشكل مواجه ميكند
  • بدون نام IR ۰۰:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۵
    2 0
    بانک صنعت و معدن حدود یک سال پیش فراخوان استخدام داد و برای ثبت نام از هر متقاضی مبلغ شش هزار تومان بابات هزینه ثبت نام اخذ کرد ولی چندین بار تاریخ آزمون خود را به تعویق انداخت و الان سه ماه است که دیگر هیچ اطلاعیه ای در این باره صادر نکرده. اصلا انگار نه انگار که از این همه متقاضی هزینه ثبت نام آزمون استخدامی گرفته و قراره استخدام کنه.
  • حسین US ۰۱:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۵
    3 0
    با سلام. 3 روزی میشه که به کلیه دستگاه های اجرایی کشور ابلاغ کردن کارمنداتون بعد از ساعت اداری نباید تو اداره باشن و کلا اضافه کار ، رفاهی و پاداش و...... تعطیل است. خداییش هنوز تو شک موندم اگه اینجوری بمونه نمیدونم سر به کدوم بیابون بذارم. لطفا پیگیری کنید.
  • محمد IR ۰۲:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۵
    1 1
    با عرض سلام خدمت بچه های زحمت کش خبر انلاین عرضم حضورتون ما 28 سله در شهرک ازادی زندگی میکنیم 50 درصد خانه های شهرک مشکل سند دارند .تمام خانه های ما فرسوده شدند واحتیاج به کوبیدن دارند ولی سند نمیده شهرداری وهی امروز فردا میکنه که همین امروز فردا کردنشون 3 ساله شده.ازتون خواهش میکنم این مسائله رو پی گیری کنید.و مسائله دوم هزینه سند هست که میگن چیزی با لای 30 میلیون هست اگه میشه راجع به این مسائله هم بپرسید. با تشکر ازتون
  • بدون نام US ۰۲:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۵
    2 0
    چرا مدارس غیر دولتی ( راهنمایی و دبیرستان ها ) قانونا" موظف نشده اند که سایتی داشته باشند و دبیران و مسئولان مدرسه را معرفی کنند ؟ سوابق تحصیلی و سوابق تدریسی دبیران شان را درست و حسابی معرفی کنند .
  • فرهاد رشیدی IR ۰۴:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۵
    1 0
    سلام . بیش از 1 ماه است که آدرس زیر را برای فاضلاب شهری کندن و امکان رفت و آمد با ماشین بزرگ نیست و مجبور به جریمه به مالک شدیم چون امکان اثاث کشی نیست . پیمانکار 1 ماه است که رها کرده است. هیچ اداره هی هم پاسخگو نیست. آدرس : تهران نیاوران کوچه شهید میلانی کوچه بهرام با تشکر
  • بدون نام IR ۰۷:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۵
    1 0
    در قبال برچسب های تخلیه چاه که بر روی دیوار ساختمان ها می چسبانند و تا به حال یکبار هم مورد استفاده قرار نگرفته چی میشه کرد ؟؟؟
  • مریم IR ۰۹:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۵
    2 0
    من فوق لیسانس فلسفه اسلامی دارم و ساکن شهر رامسر...متاسفانه بیکارم و این بیکاری خیلی خیلی برام سخت و عذاب آوره!...به چند تا دانشگاه موجود توی این شهر مراجعه کردم و همه بهانه مجوز برای تدریس رو گرفتن!! البته کسانی رو هم میشناسم که دارن تدریس میکنن بدون مجوز...برای گرفتن مجوز هم اقدام کردم از نهاد رهبری و مرحله کتبیش رو در اسفند ماه سال گذشته قبول شدم...مونده مصاحبه که اونم فعلا به خاطر تولد فرزندم مجبور شدم بندازمش عقب...آموزش و پرورش هم که مجوز استخدام نداره...تروخدا اگه دستتون به جایی بنده برای بنده حقیر راهی بگشایید...سپاسگذارم!
  • بدون نام IR ۰۹:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۵
    3 0
    چرا قانون خدمات كشوري در تمام ادارات يكسان اجرا نمي شود بعنوان مثال قانون مربوط به كارشناسان ارشد وخبره وعالي در آموزش وپرورش 2سالي است كه اجرا شده ومعلمان از مزاياي آن بهرمند هستند اما در دانشگاهاي علوم پزشكي برخي از دانشگاهها 2سال پيش اجرا كردند وبرخي ديگر فقط قسمت ارشد را اجرا كردند واز خبره وعالي خبري نيست وبرخي اصلا اجرانكردند چرا هر اداره ائي با سليقه خودش كارميكند مگر اين قانون براي هماهنگ سازي نبود ؟
  • محمد جعفر IR ۱۰:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۵
    3 0
    به نام خدا.ما تعدادی نیروی انسانی هستیم که قریب به ده سال در دانشگاه آزاد اسلامی مشغول به کاریم حال آنکه سازمان مرکزی دانشگاه تکلیف ما را به دلیل آنکه دانشگاه متبوع ما را بدون مجوز گرفته روشن نمیکند و بعد از سالیان متمادی لااقل به صورت سالیانه هم با ما قرارداد نمیبندند(قرارداد ما ماهیانه تمدید میشود)و در واقع از امتیازات محروم هستیم(حتی ما یحتاج ماه مبارک رمضان هم به ما ندادند)به شدت احساس بی ثباتی میکنیم و اصلا امنیت شغلی نداریم حال آنکه دانشگاه به ما احتیاج دارد و کارمان را هم خوب انجام میدهیم.ضمنا استطاعت کار دیگری هم نداریم زیرا هم سن ما بالا رفته و هم سرمایه نداریم با توجه به اینکه با اتکای به این شغل تشکیل زندگی دادیم و اولاد هم داریم اگر دانشگاه ما را اخراج کند تکلیف خانواده ما چیست؟
  • بدون نام IR ۱۰:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۵
    0 0
    http://cbi.ir/showitem/9671.aspx
  • مهران IR ۱۱:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۵
    2 0
    به مدیران کلان کشور برسانید تکلیف خانواده های نیروهایی را که به عناوینی چون کوچک شدن دولت،بدون مجوز و...از کارشان اخراج میکنید چه میشود؟چگونه باید امرار معاش کنند؟آیا خانواده سالم برای جمهوری اسلامی مهم نیست؟خانواده ای کا پدر آن شغلش از دست میدهد چگونه باید بدون معاش سالم بماند؟کاش ترتیبی اتخاذ میشد تا لااقل نیروهای متاهل ادارات و سازمانها و دانشگاه ها از کار اخراج نشوند.
  • نادر IR ۱۲:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۵
    1 0
    در دی ماه سال 1384 جهت حج تمتع ثبت نام نموده ایم در آن موقع با مراجعه به سایت حج و زیارت سال 1393 را زمان تشرف به زیارت خانه خدا را اعلام می نمود ولی در حال حاضر با مراجعه به سایت حج و زیارت سال 1395 را اعلام می نماید . 1- دلیل این تفاوت چیست؟ 2- پس افزایش سهمیه ندارد؟ 3- برای استان البرز سهمیه جداگانه در نظر گرفته شود.
  • مرجان IR ۱۲:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۵
    2 0
    با سلام در خصوص بعضي از قوانين برقراري مستمري سازمان تأمين اجتماعي براي بازماندگان خواهشمندم كه پيگيري فرماييد تا شايد بعضي از اين قوانين كه سد راه برقراري كامل مستمري هستند برطرف شود. چون بعضي از اين قوانين سبب ناديده گرفتن سوابق بسيار متوفي و در نتيجه آسيب به خانواده وي ميباشد. برخی از این شرایط عبارتند از: بیمه شده فوت شده ای که در 10 سال آخر حیات خود حداقل حق بیمه یک سال را پرداخت کرده باشد ، مشروط بر آن که 90 روز حق بیمه در آخرین سال حیات او پرداخت شده باشد ، بازماندگانش مشمول دریافت مستمری می شوند .مثلاً 90 روزي كه درج شده شايد متوفي در حين گذراندن 90 روز فوت شود. آيا او مي دانسته كه قرار است در فلان تاريخ فوت شود تا 90 روز را طور ديگري كامل كند؟ براي همين مبلغ مستمري خيلي ناچيز است.
  • IR ۱۴:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۵
    3 0
    با سلام من در مرکز روانپزشکی رازی کار میکردم از اول سال قراردادم دیگه تمدید نشد حالا بعد از ۵ ماه طی شدن مراحل اداری رفتم برای بیمه بیکاری اقدام کردم امروز رفتم جواب بگیرم بیمه میگه بیمارستان باید ۳٪ حق بیمه بیکاری براتون میریخته که نریخته نا نریزه هم ما پول بیمه نمیدیم میگن برو بهشون بگو بریزن ما بهشون گفتیم گفتن که نمیدن میگم من چکار کنم میگن برو خودت دنبالش اخه من چیکار کنم بعده ۵ ماه بیکاری از کجا پول بیارم دیگه.این تکریم ارباب رجوعه؟
  • قبولي آزمون تعيين تكليف آموزش پرورش IR ۱۵:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۵
    4 0
    ما قبوليهاي آزمون تعيين تكليف طبق قانون در اولويت استخدام هستيم و اين موضوع در كارنامه هايمان هم ذكر شده بود ، ولي متاسفانه تاكنون استخدام نشده ايم و با حقوق ناچيز حق التدريسي روزگار سختي مي گذرانيم ، اين در حالي است كه مسوولان در مجلس و دولت بدون توجه به اولويت استخدامي ما نيروهاي ديگري مانند تربيت معلميها را به استخدام در مي آورند... ما مدتها انتظار كشيده ايم ، با تلاش شبانه روزي در آزمون استخدامي قبول شده ايم و هنوز هم از شغلي كه براي هزينه هاي يك زندگي متوسط كافي باشد محروم هستيم.
  • سید حامد IR ۱۸:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۵
    0 1
    با سلام بنده در حال ترخیص از خدمت سربازی هستم. تاریخ ترخیص من 31/5 میباشد. با توجه بشرایط سخت از مرخصی پایان دوره استفاده میکنم. حال یرای بنده سوال پیش آمده که اگر عید فطر دوشنبه باشد تکلیف تعطیلی ها چه خواهد شد؟! آیا همان یکشنبه(29) و دوشنبه (30) تعطیل است یا تعطیلات به 30 و 31ام منتقل میشود؟ در اینصورت من باید اجبارا تا هفته بعد برای ترخیصی و آمدن نامه ها در آن محیط سخت و خشن اضافه خدمت اجباری بکشم! لطفا تکلیف این مساله را مشخص کنید. با تشکر
  • بدون نام IR ۲۰:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۵
    2 0
    در سال حمایت از کار وسرمایه ایرانی شرکت صابونسازی وگلیسرین خرمشهر درخوزستان زیرمجموعه شرکت داروگر تهران 5ماه حقوق و2سال بیمه کارکنان را پرداخت نكرده وعمدا تولید وفعالیت متوقف شده. خواهشمند است پیگیری شود.
  • محمودی IR ۲۱:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۵
    1 0
    با سلام به شما عزیزان چندی پیش جناب حجه الاسلام و المسلمین آملی لاریجانی بعد از پیگیریهای مجدانه و دلسوزانه خودشان و با بررسی های فراوان طی بخشنامه ای به دادگاهها اعلام فرمودند که محکومین به پرداخت مهریه در صورت عدم استطاعت مالی، مجازات زندان ندارند. متاسفانه علیرغم دستور صریح ایشان و نظرات ایشان و مسئولین ارشد قوه قضائیه مسئولین استات فارس و قضات دادگاه خانواده از این بخشنامه به بهانه اینکه قانونی نیست سرپیچی نموده و این بخشنامه را اجرا نمی کنند. خواستم در این خصوص پیگیری بفرمائید. آیا قضات محترم راست می گویند و بخشنامه جناب آملی لاریجانی اجرایی نمی باشد؟ یا آنکه آقايان اشتباه مي‌كنند؟ ممنون از شما
  • حق التدریس IR ۲۱:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۵
    2 0
    حناب آقا دکتر عثمانی نماینده مردم شریف بوکان د رمجلس شورای اسلامی با سلام خدمت حضرتعالی و قبولی طاعات وعبادات شما متاسفانه طرح شلوغ استخدام معلمین حق التدریسی باعث سوختن خشک و تر باهم را گردیده است. پیرو سخنان و تذکرات حضرتعالی و جهت تنویر افکار بعضی از نمایندگان باید متذکر شوم که از سال 1381 تا کنون بیش از 3000 نفر از همکاران ما دردانشکده ها و آموزشکده های فنی و حرفه ای وزارت علو وتحقیقات ( آموزش و پرورش قبلی)و نه در ادارات فنی و حرفه ای در حال تدریس هستند که نه از بیمه و حقوق ومزایای قانونی بهره ای می برند و نه تکلیفشان با بیش از 10 سال سابقه تدریس مشخص می شود حال این سوال را از جنابعالی دارم آیا مدرسینی که این همه سابقه کاری دارن بی سواد و قاچاقچی هستند!؟ اگر اینگونه است چرا جلوی فعالیت آنها گرفته نميشود؟
  • سیما IR ۰۰:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۶
    0 0
    با سلام ،امشب 25/5/1391 ساعت 21:15 پرواز شرکت هواپیمایی تابان به شماره پرواز 6262 از کیش به تهران با حدود 5 ساعت تاخیر در حال انجام است . طبق معمول هیچ کس پاسخگوی مشکلات نیست و فقط می گویند دلیل تاخیر نقص فنی می باشد . این چندمین بار است که شرکت تابان تاخیر داشته است . چه ارگانی جوابگوی این تاخیر است که افرادی مثل روی ساعت رسیدن حساب کرده بودم.
  • معلم IR ۱۳:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۷
    2 0
    از رسانه وسایت خبر انلاین واقعا گله مندیم چرا افزایش 3درصدی حقوق معلمان علی رغم تصویب افزایش 15درصدی ان هیچ بازتابی نداردمیخواهند معلمان را با چه انگیزه ای وارد سال جدید تحصیلی ومهمتر شروع طرح تحول کنند.خواهشا بررسی کنید.همه ی افزایش حقوق ما 50 هزار بوده با این تورم 100درصدی
  • شما بگید چیکار کنیم IR ۱۵:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۷
    2 0
    این ماه از حقوق 420000 تومانی پدرم که بازنشسته اموزش و پرورش هست مبلغ 350000 تومان بابت داروهای قلب مادرم پرداخت کردیم در صورتی که پارسال 100000 تومان میشد _همون داروها ) و 15000 تومان یک مرغ خریدیم و یک هندونه و .. و یک ماست یعنی 50000 توامن بایت ماست خوردن در هر روز (4 نفر هم هستیم ) این هست که بایت فطریه واقعا پولی نداریم شما بگید چیکار کنیم
  • شهروزی IR ۲۳:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۸
    1 0
    با تورم وگرانی کمرشکن کالای مصرفی روزمره، بازنشستگی کشوری توجهی به فقر وفاقه بازنشستگان ادارات دولتی ندارد. بیشتر بازنشستگان کشوری اکنون از حداقل حقوق ماهانه که کمتر از 400 هزارتومان است بهره میبرند . اخر انصاف کحا رفته ؟ در سر مرارت پیری با این رقم اندک چگونه می توان مدت یک ماه چرخ لنگان زندگی را با زجر گرداند؟ سازمان بازنشستگی کشوری از محل دربافت حق بیمه کارکنان ادارات یک شرکت سرمایه گذاری زده که سرمایه ان اکنون هزاران میلیارد ارزش دارد وصاحب 100 ها واحد تولیدی است. ایا انصاف است با این ثروت عظیم که عده ای خاص از ان منتفع می شوند صاحبان واقعی این سرمایه ها در فقر زندگی کنند؟