مهر نوشت:

عوامل فیلم «ضد گلوله» در یادداشتی فروش روز 25 مردادماه خود را به زلزله‌زدگان آذربایجان شرقی تقدیم کردند.
 
در این یادداشت آمده است:
 
«آن که پر نقش زد این دایره مینائی، کس ندانست که در گردش پرگار چه کرد. مصیبت بس گرانتر و بزرگتر از آن است که بتوان به آسانی از کنار آن گذشت و بی‌تفاوت بود.
 
در این روزهای غم‌بار که عده‌ای از جامعه بزرگ ایرانی در غم از دست دادن عزیزانشان سوگوارند، بی‌شک جامعه هنری و به خصوص سینمای ایران هم خود را شریک غم برادران و خواهران خود می‌داند و با آرزوی صبر برای بازماندگان زلزله آذربایجان، امیدوار است با یکدلی و عشق به یکدیگر اندکی از سختی این مصیبت بکاهد و در این ایام سخت در کنارشان باشد.
 
از این رو عوامل سازنده و پخش‌کننده فیلم سینمائی ضدگلوله کلیه درآمد حاصل از فروش روز اول اکران فیلم در تاریخ بیست وپنجم مردادماه را به این امر اختصاص داده و امید است با یاری مردم مهربان بار کوچکی از دوش هموطنان عزیزمان برداریم و پیام یاری خود را به گوش آنها برسانیم.»
 
به گزارش خبرآنلاین، «ضد گلوله» به کارگردانی مصطفی کیایی از چهارشنبه 25 مرداد به سرگروهی سینما عصر جدید در اکران عید فطر روی پرده سینماها می‌رود. در این فیلم مهدی هاشمی، مسعود کرامتی، ژاله صامتی و سعدی آقاخانی در این فیلم بازی می‌کنند.
 
داستان این فیلم مربوط به اواسط دهه 60 و اوج دوران جنگ تحمیلی ایران و عراق است که قصه مردی حدود  ساله در تهران را روایت می‌کند که مشغول قاچاق نوارهای لس آنجلسی و فیلم‌های ویدئویی بوده و در اثر یک اتفاق در می‌یابد که توموری در سر دارد و تا دو ماه دیگر بیشتر زنده نخواهد ماند.

 

58246

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 236123

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =