جاس ویدن برای ساخت قسمت دوم فیلم پرفروش «انتقامجویان» با استودیو مارول قرارداد بست.

به گزارش خبرآنلاین، رابرت ایگر رئیس استودیو دیسنی روز سه‌شنبه اعلام کرد جاس ویدن برای نوشتن فیلمنامه «انتقامجویان 2» و کارگردانی این پروژه همین طور تولید یک مجموعه تلویزیونی برای شبکه ای‌بی‌سی با مارول استودیوز قرارداد بسته است.
 

اولین فیلم «انتقامجویان» به کارگردانی ویدن از 4 مه (15 اردیبهشت) روی پرده رفت و تاکنون در دنیا 1.5 میلیارد دلار فروخته است. این فیلم ابرقهرمانی در بازار جهانی پس از «آواتار» و «تایتانیک» و در بازار آمریکای شمالی نیز بعد از این دوم فیلم، سومین فیلم پرفروش تاریخ است.
 

«انتقامجویان» اولین فیلمی بود که دیسنی برای مارول بازاریابی و توزیع کرد. استودیو پارامونت مسئولیت توزیع فیلم‌های قبلی مارول شامل «آیرون من»، «تور» و «کاپیتان آمریکا» را به عهده داشت.
 

در «انتقامجویان» برای اولین بار گروهی از ابرقهرمانان قصه‌های مصور انتشارات مارول مانند آیرون من (رابرت داونی جونیر)، تور (کریس همسورث)، بیوه سیاه (اسکارلت جوهانسن)، نیک فیوری (ساموئل ال. جکسن)، هوکای (جرمی رنر)، کاپیتان آمریکا (کریس ایوانز) و هالک (مارک روفالو) گرد هم آمده‌اند. زمانی که زمین مورد حمله لوکی (تیم هیدلستن) و ارتش او قرار می‌گیرد، نیک فیوری برای مقابله با او این ابرقهرمانان سرشناس را به کار می‌گیرد.
 

جزئیات پروژه تلویزیونی که ویدن قرار است برای ای‌بی‌سی کار کند، هنوز اعلام نشده است. قرارداد او با مارول تا پایان ماه مه 2014 اعتبار دارد.

جاس ویدن متولد 1964 در نیویورک است و کارگردانی سریال‌های مطرح چون «Firefly»، «بافی قاتل خون‌آشام»، «انجل» و... را در کارنامه دارد. 
 

ورایتی / 7 اوت / ترجمه: علی افتخاری

5858
 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 234304

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =