۰ نفر
۱۷ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۵:۳۰

رضا داودنژاد بازیگر سینما و تلویزیون بعد از تحمل یک دوره بیماری سخت چهارشنبه در برنامه «ماه عسل» حضور پیدا می‌کند تا درباره آنچه برایش اتفاق افتاده صحبت کند.

به گزارش خبرآنلاین، داودنژاد مدتی پیش به دلیل بیماری در کبد مدتی در بیمارستان لاله تهران بستری بود و با نظر پزشکان و برای ادامه درمان به بیمارستان نمازی شهر شیراز منتقل شد.
 
او مدتی در انتظار پیوند کبد به سر برد. تا اینکه با اهدای عضو مرحوم سید‌محمد‌رضا کاکاوند که پس از ایست قلبی به مرگ مغزی دچار شده بود، بهبود یافت و به زندگی طبیعی برگشت.
 
در برنامه چهارشنبه شب «ماه عسل» که از شبکه سه روی آنتن می‌رود، بجز داودنژاد یکی از بستگان مرحوم کاکاوند نیز حضور دارد. مرحوم کاکاوند یک دختر 15 ساله و یک پسر 11 ساله دارد.

این برنامه با اجرای علی ضیاء مجری جوان تاکنون حواشی مختلفی داشته است. یکی از این حواشی مربوط به حضور سعید حدادیان و انتقاد وی نسبت به اجرای ضیاء بود. (اینجا)
 
روز دوشنبه نیز به مناسبت روز خبرنگار، کامران نجف‌زاده یکی از مهمانان برنامه «ماه عسل بود. او در بخشی از برنامه با انتقاد از محمد علی‌آبادی، رئیس کمیته ملی المپیک گفت: «هنوز در عجبم رئیس کمیته ملی المپیک در رژه افتتاحیه، آن جلو و پشت سر پرچمدار کاروان ما چه می کرد؟ ورزشکاران ده ها کشور در لندن رژه رفتند ولی رئیس کمیته المپیک هیچ کشوری جای ورزشکارانشان را نگرفته بود. این درست نیست بخاطر یک عکس یادگاری حق را ناحق کنیم. کدام کشور «علی آبادی‌اش» آن جلو رژه می‌رفت؟!» (اینجا)
 
برنامه «ماه عسل» به تهیه‌کنندگی مجید یوسفی و کیوان مدنی در ماه مبارک رمضان هر شب روی آنتن می‌رود.

 

58246

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 234058

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =