رضا رویگری معتقداست، سامانه خرید کتاب سام سرویس اتفاق بسیار فرخنده ای برای علاقمندان به محصولات فرهنگی است و این سامانه باید به گونه ای معرفی و شناسانده شود که درسراسر کشور مخاطب داشته باشد و بتواند به مخاطبانش سرویس مناسب بدهد.<BR>

رضا رویگری، بازیگر و خواننده درگفت وگو با خبرآنلاین گفت: فراهم شدن زمینه ای برای سفارش و خرید کتاب و محصولات فرهنگی با یک تماس تلفنی آن هم بدون دریافت هزینه ارسال، اتفاق بسیار فرخنده ای است و این شیوه خیلی زود می تواند تا حدودی جایگزین شیوه متداول خرید محصولات فرهنگی آن هم در تهران و شهرهای بزرگ شود. وی افزود: به عنوان مثال اگر بخواهیم این شیوه خرید محصولات فرهنگی را با خریدهای های اینترنتی و پرداخت قبوض برق و گاز به وسیله تلفن مقایسه کنیم؛ درمی یابیم که این شیوه برای خرید،  خیلی خوب جواب خواهد داد و من نیز قصد دارم با این شیوه محصولات مورد نیاز فرهنگی ام را از جمله کتاب و نرم افزارهای صوتی و تصویری خریداری کنیم.


رویگری می گوید: افرادی چون من که بخش عمده وقت شان را در شهرستان و یا در سرکار می گذارند و فرصت فراغتی ندارند _ که در تهران با وجود ترافیک و آلودگی و سیستم حمل و نقل اغلب مردم همین طور هستند _ تا محصولات فرهنگی مورد نیازشان را با گشت و گذار در بازار خریداری کنند می توانند با این شیوه کتاب و محصولات فرهنگی مورد نظرشان را تامین کنند.


این بازیگر با اشاره به ساکنان سایرشهرهای ایران و شهرهای کوچک که کمتر به محصولات فرهنگی دسترسی دارند، یادآورشد: در چنین شرایطی شیوه سامانه «سام» به خوبی می تواند این خلا فرهنگی را پرکند و زمینه ای را فراهم کند که محصولات فرهنگی به صورت یکسان در جای جای ایران در دسترس علاقمندان قرارگیرد. البته برای جذب مخاطب بیشتر بهتر است که این سیستم جدید فروش محصولات فرهنگی لیست های متعددی منتشر کند تا علاقمندان در کنار سفارش هایی که دارند بتوانند با سایر آثار هم آشنا شوند و سفارش های بیشتری بدهند.
 

شایان ذکر است سامانه اشتراک محصولات فرهنگی هر 15 روز بولتن ویژه ای برای جدیدترین و پرفروش ترین محصولات فرهنگی کشور منتشر و در اختیار مشترکان و خریداران خود قرار می دهد. ساکنان تهران برای تهیه کتاب یا محصول فرهنگی دلخواه خود(مجلات، لوح فشرده موسیقی، بازی، فیلم و...)، کافی است با شماره 20- 88557016 سامانه اشتراک محصولات فرهنگی؛ «سام» تماس بگیرند و آن را در محل کار یا منزل _ بدون هزینه ارسال _ دریافت کنند. باقی هموطنان نیز با پرداخت هزینه پستی می توانند این کتاب را تلفنی سفارش بدهند.

«سام» از نیمه ماه مبارک رمضان، 7 درصد قیمت پشت جلد هر کتاب خریداری شده را به نویسنده و یا مترجم اثر به عنوان یک قدرشناسی ویژه، اعطا می کند؛ با خرید از سامانه سام، از نویسنده و مترجم محبوب خود، قدردانی کنید.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 233175

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سعيد IR ۰۹:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۵
    0 0
    با سلام. ممنون ميشيم اين طرح سام در سراسر کشور اجرا بشه. من بارها تماس گرفتم. درسته کتاب ارسال ميشه اما هزينه پست براي شهرستان زياده. مطمئنم که نهادهاي مسئول هيچ کاري براي اين طرح نکردن ولي خواهش مي کنم بيشتر به فکر ما شهرستاني ها باشين. مرسي